Jan Erik B
Anmeldelse av Thon Hotel Orion
5,0 av 5 boblerAnmeldt 6. aug. 2020
Dato for oppholdet: august 2020
Romtips: Fredelige og fine rom.
4,0 av 5 boblerRom
5,0 av 5 boblerSted
5,0 av 5 boblerService
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Veronica Nortvedt, Daglig lederThon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 20. aug. 2020
Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding i etterkant av ditt opphold hos oss og at du gir oss topp score, det setter vi stor pris på.

Det gleder meg å lese at du ble møtt av et serviceinnstilt personell, det skulle bare mangle. Det er kjekt å høre at du fant alt du ville ha på frokosten og at du satt pris på parkeringen vi har like bak hotellet.

Velkommen tilbake til oss neste gang dere skal bo på hotell i Bergen.

kr 3 690
12.6 km fra Thon Hotel Orion
Gratis parkering
Se flere hoteller i Bergen
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Vi bodde på hotell Orion i juli, og selv om hotellet hadde mange gjester opplevdes det veldig trygt. Nydelig frokost og hyggelig betjening. Beliggenheten var bra og det at det var enkel adkomst og enkel, rimelig parkering var også et pluss.

1  Takk, Mammaturist
Veronica Nortvedt, Daglig leder på Thon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2020

Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding i etterkant av ditt opphold hos oss, det setter vi stor pris på.

Det gleder meg å lese at dere følte dere trygg da dere bodde hos oss, det er spesielt viktig i disse tider. Det er kjekt å høre at du ble møtt med en hyggelig betjening og at frokosten var nydelig.

Velkommen tilbake til oss neste gang dere skal bo på hotell i Bergen.

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde to voksne og et barn på 12 år på hotellet. Vi hadde booket familierom/triple på forhånd på hotellet sine websider.
Rommet var fint, men veldig trangt!!!!! Det gikk såvidt an å gå forbi sofaen som var dratt ut til seng. Sofaen hadde også en grusom komfort med vanvittig hard madrass (hvis en skal kalle det madrass..) Det var dessverre alt annet enn behagelige netter for 12 åringen på denne, og det trekker ned. Vi kommer nok ikke til å bo der med barn flere ganger. For par er dette hotellet derimot perfekt. God mat i frokostsalen, flere antibac dispensere, hyggelig betjening og koselig atmosfære. Kort spasertur fra Bergen brygge. Stilt og fredelig på kveld og nattestid.

1  Takk, Mokiiina
Veronica Nortvedt, Daglig leder på Thon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Kjære gjest,

Det gleder meg å lese at du satt pris på vår fantastiske beliggenhet og at det var god mat i frokostsalen; og ikke minst en hyggelig betjening.

Det er veldig synd å høre at sovesofaen var ubehagelig å ligge på, vi skal sjekke opp i madrassen på dette rommet. Vi anbefaler å slå sammen sovesofaen når man er på rommet, for å få større plass når man ikke sover :) Våre businessrom er enda større, så jeg vil anbefale å bestille et businessrom neste gang dere skal til Bergen og vil ha større plass.

Velkommen tilbake til oss ved neste anledning :)

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Bodde på hotellet i 3 døgn. Fornøyd med innsjekk/utsjekk, og at det var parkering tilgjengelig mot betaling. Rommet var bra. God seng. Rent og fint. Eneste jeg vil trekke for var tørt brød til frokost alle dager

Takk, 599bentel

Kjære gjest,

Det er veldig synd å høre at det var tørt brød til frokost, vi har nå byttet ut toastbrød til vanlig brød etter flere tilbakemeldinger som din.

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Topp hotell med sentral beliggenhet. Meget rolig område samtidig som det er kun 2 min spasertur til sentrum. Bra med egen parkering bak hotellet. Kan absolutt anbefales og tar gjerne turen igjen. Fikk også bra tips til gåtur i fjellene bak Fløyen av damene i resepsjonen👏👏

Takk, Anders V

Kjære gjest,

Det gleder meg å lese at du satt pris på vår fantastiske beliggenhet og at du fikk benyttet deg av parkeringen. Det er kjekt å høre at du fikk deg en fin gåtur i nærområdet da du var her.

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet nær bryggen. Enkelt og greit med parkering. Hyggelig personale og ok rom. Frokostbuffeten var helt grei med tanke på at dette er i en pandemiperiode (korona). Renhold og orden på rommet trekker noe ned. Ruskete på gulvene i og utenfor værelset. Flekkete vegger og baderomsdør. Brukte glass og kopper ble ikke alltid ryddet.
Alt i alt et greit opphold, men med rom for noen forbedringer.

1  Takk, deRochlenge

Kjære gjest,

Det er veldig synd å høre om at renholdet ikke var tilstrekkelig, vi har høy fokus på dette og ønsker å ha en høy standard hos oss, så det beklager vi på det sterkeste.