Booking.comUSD 156
eDreamsUSD 156
TripadvisorUSD 155
ZenHotels.com
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Fint hotell med hyggelige ansatte og rent rom, men veldig varmt uten mulighet for å gjøre noe med det. Gratis utlånsparaply på rommet som er veldig kjekt når man er i Bergen. Frokost var totalt kaos og null smittevern.

1  Takk, 925sveinr
Veronica Nortvedt, Daglig leder på Thon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2020

Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding i etterkant av ditt opphold hos oss, det setter vi stor pris på.

Det gleder meg å lese at du satt pris på paraplyene vi låner ut til rommet og at du ble møtt av hyggelige ansatte. Resepsjonen har hatt vifter til utlåns på dagene ventilasjonen ikke tok varmen i Bergen; det var synd du ikke fikk benyttet deg av disse.

Vi setter smittevern som nummer en i disse dager og følger det i alle avdelinger, jeg er overrasket over tilbakemeldingen om at du opplever null smittevern i restauranten og beklager at du sitter igjen med denne erfaringen. Vi følger alle retningslinjer og gjør vårt beste for at det ikke skal oppstå kø.

Anmeldt 6. august 2020

Flott hotell. Veldig gode senger, også på ekstrasenger. Personalet var hjelpsom og hyggelig. Gode hygiene rutiner. Veldig god frokost. Godt tilbud for allergikere under frokosten. Gode parkeringsmuligheter. Noe vanskelig å komme seg til hotellet da mange veier var stengte.

Takk, 610regine_

Kjære gjest,

Det gleder meg å lese at dere følte dere trygg da dere bodde hos oss med gode hygienerutiner, det er spesielt viktig i disse tider. Det er kjekt å høre at du ble møtt med en hyggelig betjening og at frokosten var god.

Anmeldt 6. august 2020

Vi bodde to voksne på et dobbeltrom - dette var nokså trangt, men rent og pent. Rommet hadde ikke mulighet til å øke airconditioning, slik at det ble varmt i solsteiken. Mulighet for å lufte gjennom vinduet, så det gikk fint. Frokosten var bra, det ble fylt på med nye varer hele tiden selv om det innimellom gikk tomt.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Dona_Alfonsa

Kjære gjest,

Det gleder meg å lese at dere hadde et fint opphold hos oss, tross for varme på rommet. Det er kjekt å høre at frokosten var bra :)

Anmeldt 6. august 2020

Hotellet bar breg av profesjonalitet gjennom serviceinnstil personell. Rommet var helt innenfor det jeg ønsket med oppholdet. God og variert måltider med mulighet for å finne det en ønsket sjøl. Var der på ferie og brukte hotellet i tre døgn. Fine parkeringsmuligheter.

Romtips: Fredelige og fine rom.
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, janerikb885

Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding i etterkant av ditt opphold hos oss og at du gir oss topp score, det setter vi stor pris på.

Det gleder meg å lese at du ble møtt av et serviceinnstilt personell, det skulle bare mangle. Det er kjekt å høre at du fant alt du ville ha på frokosten og at du satt pris på parkeringen vi har like bak hotellet.

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Vi bodde på hotell Orion i juli, og selv om hotellet hadde mange gjester opplevdes det veldig trygt. Nydelig frokost og hyggelig betjening. Beliggenheten var bra og det at det var enkel adkomst og enkel, rimelig parkering var også et pluss.

1  Takk, Mammaturist

Kjære gjest,

Det gleder meg å lese at dere følte dere trygg da dere bodde hos oss, det er spesielt viktig i disse tider. Det er kjekt å høre at du ble møtt med en hyggelig betjening og at frokosten var nydelig.