Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Vill anbefale besøkende og ferierende å bo på Thon Hotell Orion i Bergen. Alltid god service og god mat. Hotellet er velholdt og meget god stand. Alltid rene rom hver dag. Fint område nær hotell hvor man kan parkere bilen under oppholdet og til en god pris.

Takk, RobertJ1405
Renate Eikeland, Daglig leder på Thon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2021

Kjære Gjest,
Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive å hyggelig tilbakemelding.
Takk for anbefalingen og at du trekker frem servicen, maten og ikke minst renholdet er veldig hyggelig.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Meget rent og pent hotell med god frokost. Hyggelig betjening og kort vei til det meste i Sentrum. Lite nattestøy.
Ligger litt tilbaketrukket fra hovedgaten over bryggen men har pen utsikt mot Bergenhus festning og mot Vågen. Kommer helt sikkert igjen.

Takk, bsvest

Kjære gjest,
tusen takk for din fine tilbakemelding.
Veldig kjekt at du trekker frem god frokost, bra renhold og ikke minst de hyggelige kollegaene mine.
Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 1. juni 2021

Fra utsiden virker hotellet kanskje litt anonymt og grått, men dette er bare utenpå! Til å være et sentrumshotell må dette være noe av det desidert beste vi har bodd på i Norge! Enkel adkomst og tilgang til hotellet med bil, stor parkeringsplass (mot betaling). Ligger rett ved festningen og Bryggen (3 min. gange), men likevel tilbaketrukket fra trafikk og uten støy utenfra. Utsikt "begge veier" om du bor litt opp i hotellet. Svært hyggelige og blide resepsjonister. Vi bestilte businessrom (25 kvm) og fikk personlig håndskrevet hilsen + snacks på rommet ved ankomst. Mye rom for pengene! God frokost, savnet ingenting. Tror det blir vanskelig å finne noe bedre til denne prisen, noe også øvrige anmeldelser tilsier. Kommer gjerne tilbake hit!

Romtips: Trolig vil høy etasje gi bedre utsikt, men 4. etasje var helt ok. Det er ikke på hotellrommet du tilbringer mest tid!
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, TOR S
Renate Eikeland, Gjestetjenester/resepsjon på Thon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juni 2021

Kjære gjest
Tusen takk, så kjekt å lese tilbakemeldingen din.
Veldig bra at du fikk oppleve den flotte parkeringen vår, og ikke minst at du likte beliggenheten så bra.
Blide og hyggelige resepsjonister skulle bare mangle.
Hjertelig velkommen tilbake neste gang dere trenger et sted å bo i Bergen!

Vennlig hilsen
Renate Eikeland

Anmeldt 30. mai 2021 via mobile enheter

Bra hotell sentralt i Bergen. Flinke og serviceinnstilt personale, både i resepsjonen og i frokostsalen.
Rommene var rene og bra utstyrt, be gjerne om rom mot vågen.
Frokosten var velsmakende og utvalget var kjempebra. Rent og ryddig i alle arealer.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 483jenst

Kjære gjest
Tusen takk for din tilbakemelding.
Veldig glad for god tilbakemelding og ikke minst at du trekker frem de ansatte, den deilige frokosten og renholdet.
Du er hjertelig velkommen tilbake neste gang du trenger en plass å bo i Bergen.

Vennlig hilsen
Renate Eikeland

Anmeldt 21. november 2020 via mobile enheter

Så trivelege ansatte som møtte oss med ein varme og genuinitet som verkeleg gjorde dagen. Vi følte oss så velkomne. Vi budde på eit veldig fint rom med flott utsikt. Frokosten holdt den vanlege høge Thon-standarden, og var ein ypperleg start på dagen. Vi fekk gratis sein utsjekk. Hotellet anbefales på det sterkaste. Vi kjem garantert tilbake :)

Dato for oppholdet: november 2020
Takk, 297kristinad
Veronica Nortvedt, General Manager på Thon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2022

Kjære gjest,

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding og for at du gir oss topp score, det setter vi stor pris på.
Veldig kjekt at du trekker frem servicen og frokosten, da dette er noe vi syns er svært viktig ved et hotellopphold.
Velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen,