3 personer ser på dette hotellet
Booking.comUSD 173
travelup.comUSD 192
ZenHotels.comUSD 204
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Rommet var fint og renslig - det eneste bra med opplevelsen min hos dere.

Jeg likte ikke hvordan håndkle luktet, de luktet ikke fresh. Føltes som om noen kastet opp i håndkle og disse ble vasket sammen med andre håndkle og denne lukten har spredt seg over alt. Kanskje dere bruker dårlig og billig vaskepulver?!

Samme med glassene som var i rommet, fikk se mange fingeravtrykk på dem… Ville dere selv drikke vann fra disse glassene? Hvor er denne høye standarden som dere lover?!

I tillegg til dette, har jeg aldri forestilt meg at en norsk hotel - Thon Hotel kommer ikke til å ha en kaffemaskin som lager også cappuccino og kaffe latte uten om vanlig kaffe!

Takk, Dream46865763408
Renate Eikeland, Daglig leder på Thon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Kjære gjest,
Tusen takk for din tilbakemelding. Det er slik vi kan bli bedre.
Alt av sengetøy og håndklær blir levert til rens, så da skal jeg ta det videre til leverandøren.
Jeg skal også snakke med dem det gjelder angående glassene, da det selvfølgelig ikke skal være slik.
Beklager så mye at oppholdet ikke stod til forventingene.
Håper likevel du vil komme tilbake ved en annen anledning.
Ønsker deg en fin sommer videre!

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Thon Orion ligger bra plassert i sentrum av Bergen.
Det er lett å finne frem og har gode parkeringsmuligheter. Rene og fine rom og en super frokost. God Pris. Personalet er veldig imøtekommende og du føler deg velkommen. Bare det at de kommer å spør om påfyll på kaffen til frokost viser at de setter service høyt.
Kommer igjen.
Mvh
Egil

Takk, 842egils
Renate Eikeland, Daglig leder på Thon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Kjære Egil,
Tusen takk for en slik hyggelig tilbakemelding. Det setter vi veldig stor pris på.
Kjekt at du trekker frem parkeringen vår og det serviceinnstilte personalet.
Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Vill anbefale besøkende og ferierende å bo på Thon Hotell Orion i Bergen. Alltid god service og god mat. Hotellet er velholdt og meget god stand. Alltid rene rom hver dag. Fint område nær hotell hvor man kan parkere bilen under oppholdet og til en god pris.

Takk, RobertJ1405
Renate Eikeland, Daglig leder på Thon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2021

Kjære Gjest,
Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive å hyggelig tilbakemelding.
Takk for anbefalingen og at du trekker frem servicen, maten og ikke minst renholdet er veldig hyggelig.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Meget rent og pent hotell med god frokost. Hyggelig betjening og kort vei til det meste i Sentrum. Lite nattestøy.
Ligger litt tilbaketrukket fra hovedgaten over bryggen men har pen utsikt mot Bergenhus festning og mot Vågen. Kommer helt sikkert igjen.

Takk, bsvest

Kjære gjest,
tusen takk for din fine tilbakemelding.
Veldig kjekt at du trekker frem god frokost, bra renhold og ikke minst de hyggelige kollegaene mine.
Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 1. juni 2021

Fra utsiden virker hotellet kanskje litt anonymt og grått, men dette er bare utenpå! Til å være et sentrumshotell må dette være noe av det desidert beste vi har bodd på i Norge! Enkel adkomst og tilgang til hotellet med bil, stor parkeringsplass (mot betaling). Ligger rett ved festningen og Bryggen (3 min. gange), men likevel tilbaketrukket fra trafikk og uten støy utenfra. Utsikt "begge veier" om du bor litt opp i hotellet. Svært hyggelige og blide resepsjonister. Vi bestilte businessrom (25 kvm) og fikk personlig håndskrevet hilsen + snacks på rommet ved ankomst. Mye rom for pengene! God frokost, savnet ingenting. Tror det blir vanskelig å finne noe bedre til denne prisen, noe også øvrige anmeldelser tilsier. Kommer gjerne tilbake hit!

Romtips: Trolig vil høy etasje gi bedre utsikt, men 4. etasje var helt ok. Det er ikke på hotellrommet du tilbringer mest tid!
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, TOR S
Renate Eikeland, Gjestetjenester/resepsjon på Thon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juni 2021

Kjære gjest
Tusen takk, så kjekt å lese tilbakemeldingen din.
Veldig bra at du fikk oppleve den flotte parkeringen vår, og ikke minst at du likte beliggenheten så bra.
Blide og hyggelige resepsjonister skulle bare mangle.
Hjertelig velkommen tilbake neste gang dere trenger et sted å bo i Bergen!

Vennlig hilsen
Renate Eikeland