Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Svært sentralt med kun få min gange til alt man kunne ønske seg i Bergen sentrum. Fikk rom i 9 etg med utsikt mot Vågen. Rommene var fine og moderne, men ikke spesielt store. Fordel at Vågen var stengt for biltrafikk da det gjorde at det var veldig rolig på utsiden.

+ Stor parkeringsplass på baksiden av hotellet (mot betaling)

+ Minibar og safe på rommet

+ Stor og fin tv med mulighet for chromecast

+ Frokosten var delt opp etter klokkeslett slik at ikke alle gjestene kom samtidig

- De ansatte kunne vært litt mer serviceinnstilte. Ingen hilste på oss når vi gikk inn eller ut av hotellet selv om resepsjonen var helt tom

- Reagerte på at kun et fåtall av de ansatte brukte munnbind. Kun noen av dem som ryddet i frokostsalen, men ikke alle. Ingen i resepsjonen eller de vi så som lagde mat

- Lytt mellom rommene og fra rommet og ut til heisen. Kunne høre hva andre pratet om mens de ventet på heisen

Romtips: Vi ba om å få utsikt mot Vågen og å reservere plass til parkering siden det var midt i fellesferien!
Takk, Idipidi
Renate Eikeland, Daglig leder på Thon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Kjære gjest,
Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding med både pluss og minus på.
Det er slik vi kan bli bedre.

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Fint hotell med god beliggenhet. Ingen problem med parkering som lå bak hotellet. Hotellrommene var fine og rene og man hadde det man trengte. Koselige hotellansatte og man følte seg velkommen. Anbefales

Takk, frodets

Kjære gjest,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Veldig hyggelig at du trekker frem de koselige ansatte og at du følte deg velkommen. Det er viktig.

Anmeldt 19. juli 2021

Flott hotell, samt serviceinnstilt og hyggelig personale. Rommet med fin utsikt over Bryggen var nydelig, og selv om rommene ikke er så store er de veldig effektivt og lurt innredet. Frokosten var god med masse utvalg. Det var enkelt å få ordnet med parkering ved hotellet. Det er også lading for elbil bak hotellet. Kommer gjerne tilbake!

Takk, GAGL92
Renate Eikeland, Daglig leder på Thon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Kjære gjest,

så kjekt å lese tilbakemeldingen din fra oppholdet.
kjekt at du likte de lure rommene våre, og ikke minst frokosten som er så veldig viktig ved et hotell opphold.
Hjertelig velkommen tilbake.
Ønsker deg en fin sommer videre!

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Dette hotellet ga oss en god opplevelse!! Effektiv inn/utsjekk og rommet holdt en god standard. Avlåst Parkering rett ved siden av hotellet. Det beste var imidlertid den gode frokosten og det hyggelige personale !! Jeg anbefaler dette hotellet !!

Takk, Coastal771136

Kjære gjest ,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding fra ditt opphold.
Glad du likte frokosten da den er etter min mening noe av det viktigeste ved et hotellopphold.
Hjertelig velkommen tilbake!

Ønsker deg en fin sommer

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Rommet var fint og renslig - det eneste bra med opplevelsen min hos dere.

Jeg likte ikke hvordan håndkle luktet, de luktet ikke fresh. Føltes som om noen kastet opp i håndkle og disse ble vasket sammen med andre håndkle og denne lukten har spredt seg over alt. Kanskje dere bruker dårlig og billig vaskepulver?!

Samme med glassene som var i rommet, fikk se mange fingeravtrykk på dem… Ville dere selv drikke vann fra disse glassene? Hvor er denne høye standarden som dere lover?!

I tillegg til dette, har jeg aldri forestilt meg at en norsk hotel - Thon Hotel kommer ikke til å ha en kaffemaskin som lager også cappuccino og kaffe latte uten om vanlig kaffe!

Takk, Dream46865763408

Kjære gjest,
Tusen takk for din tilbakemelding. Det er slik vi kan bli bedre.
Alt av sengetøy og håndklær blir levert til rens, så da skal jeg ta det videre til leverandøren.
Jeg skal også snakke med dem det gjelder angående glassene, da det selvfølgelig ikke skal være slik.
Beklager så mye at oppholdet ikke stod til forventingene.
Håper likevel du vil komme tilbake ved en annen anledning.
Ønsker deg en fin sommer videre!