Booking.comUSD 206
travelup.comUSD 229
ZenHotels.comUSD 241
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Utrolig deilig frokost. Sengene var ekstremt komfortable og vi ble møtt av de hyggeligste resepsjonistene. Rommene var veldig fine og nye, men badet var litt lite. Det som trakk litt ned var at det var tannkremrester i glassene våre på rommet.

Romtips: Litt trøblete parkering
Takk, Othelie Annette H
Renate Eikeland, Daglig leder på Thon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Kjære gjest ,
Tusen takk for din tilbakemelding.
Veldig kjekt å høre at dere hadde det bra, helt frem til glassene. Det beklager vi på det sterkeste, og skal selvfølgelig ikke hende.
Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake, så skal vi sette frem rene glass til dere neste gang :)

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Hadde et hyggelig opphold med tre overnattinger i et rom i 9. etasje mot Vågen.

Gode frokoster, gangavstand til det meste, og praktisk gjesteparkering inne på festningen like ved. Moderne og trivelige lokaler.

Thon-hotellene er ofte veldig bra. Kommer gjerne tilbake!

Takk, GrandTour51816541762
Renate Eikeland, Daglig leder på Thon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Kjære gjest,

Så kjekt å høre at du hadde et fint opphold her hos oss.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Svært sentralt med kun få min gange til alt man kunne ønske seg i Bergen sentrum. Fikk rom i 9 etg med utsikt mot Vågen. Rommene var fine og moderne, men ikke spesielt store. Fordel at Vågen var stengt for biltrafikk da det gjorde at det var veldig rolig på utsiden.

+ Stor parkeringsplass på baksiden av hotellet (mot betaling)

+ Minibar og safe på rommet

+ Stor og fin tv med mulighet for chromecast

+ Frokosten var delt opp etter klokkeslett slik at ikke alle gjestene kom samtidig

- De ansatte kunne vært litt mer serviceinnstilte. Ingen hilste på oss når vi gikk inn eller ut av hotellet selv om resepsjonen var helt tom

- Reagerte på at kun et fåtall av de ansatte brukte munnbind. Kun noen av dem som ryddet i frokostsalen, men ikke alle. Ingen i resepsjonen eller de vi så som lagde mat

- Lytt mellom rommene og fra rommet og ut til heisen. Kunne høre hva andre pratet om mens de ventet på heisen

Romtips: Vi ba om å få utsikt mot Vågen og å reservere plass til parkering siden det var midt i fellesferien!
Takk, Idipidi

Kjære gjest,
Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding med både pluss og minus på.
Det er slik vi kan bli bedre.
Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Fint hotell med god beliggenhet. Ingen problem med parkering som lå bak hotellet. Hotellrommene var fine og rene og man hadde det man trengte. Koselige hotellansatte og man følte seg velkommen. Anbefales

Takk, frodets

Kjære gjest,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Veldig hyggelig at du trekker frem de koselige ansatte og at du følte deg velkommen. Det er viktig.

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 19. juli 2021

Flott hotell, samt serviceinnstilt og hyggelig personale. Rommet med fin utsikt over Bryggen var nydelig, og selv om rommene ikke er så store er de veldig effektivt og lurt innredet. Frokosten var god med masse utvalg. Det var enkelt å få ordnet med parkering ved hotellet. Det er også lading for elbil bak hotellet. Kommer gjerne tilbake!

Takk, GAGL92
Renate Eikeland, Daglig leder på Thon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Kjære gjest,

så kjekt å lese tilbakemeldingen din fra oppholdet.
kjekt at du likte de lure rommene våre, og ikke minst frokosten som er så veldig viktig ved et hotell opphold.
Hjertelig velkommen tilbake.
Ønsker deg en fin sommer videre!