Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Vi bodde på et familierom med sovesofa til barna.
Nedi sofaen,(som for øvrig var grusom vond å ligge i) , fant vi kjeks og kjekspapir.Dette burde personale sett,da vi så det med en gang.
Frokosten var kjempebra, men vi fikk ikke spørsmål ved innsjekk om når vi ønsket å spise.
Det var ganske mye folk til frokost ( kl 9.30), noe vi reagerte på mht corona regler.
Noen av bordene var det absolutt ikke stor nok avstand mellom.
Reagere også på hvorfor det ikke var engangshansker i frokostsalen,litt tryggere med tanke på at alle tar i de same bestikket ved buffé.
Ellers et hyggelig hotell perfekt plassert i Bergen,med parkering

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Vindafjord
Renate Eikeland, Daglig leder på Thon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2021

Kjære gjest,

Tusen takk for tilbakemelding.
Vi har fått gode tilbakemeldinger på anbefalinger til en tryggere frokost.
Vi har nå tatt tak der hvor vi kan.
Kjeksen i sofaen må jeg bare beklage så meget for. Det skal selvfølgelig ikke være slik.

Hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning.

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Hadde et noen fine dager i Bergen hvor vi bodde to netter på dette hotellet.

Hyggelig rom i god stand. Rent og ryddig.
Knallbra frokostbuffet.
Hyggelig og forekommende resepsjonspersonale.
Gode parkeringsmuligheter.

Hyggelig stue innenfor resepsjonen.

Kommer gjerne tilbake hit når vi skal tilbake til Bergen.

Har ikke negativt å anmerke. Anbefales!

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, janbM4455CY

Kjære gjest,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Dere er hjertelig velkommen tilbake neste gang!

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Utrolig deilig frokost. Sengene var ekstremt komfortable og vi ble møtt av de hyggeligste resepsjonistene. Rommene var veldig fine og nye, men badet var litt lite. Det som trakk litt ned var at det var tannkremrester i glassene våre på rommet.

Romtips: Litt trøblete parkering
Takk, Othelie Annette H
Renate Eikeland, Daglig leder på Thon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Kjære gjest ,
Tusen takk for din tilbakemelding.
Veldig kjekt å høre at dere hadde det bra, helt frem til glassene. Det beklager vi på det sterkeste, og skal selvfølgelig ikke hende.
Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake, så skal vi sette frem rene glass til dere neste gang :)

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Hadde et hyggelig opphold med tre overnattinger i et rom i 9. etasje mot Vågen.

Gode frokoster, gangavstand til det meste, og praktisk gjesteparkering inne på festningen like ved. Moderne og trivelige lokaler.

Thon-hotellene er ofte veldig bra. Kommer gjerne tilbake!

Takk, GrandTour51816541762
Renate Eikeland, Daglig leder på Thon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Kjære gjest,

Så kjekt å høre at du hadde et fint opphold her hos oss.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Svært sentralt med kun få min gange til alt man kunne ønske seg i Bergen sentrum. Fikk rom i 9 etg med utsikt mot Vågen. Rommene var fine og moderne, men ikke spesielt store. Fordel at Vågen var stengt for biltrafikk da det gjorde at det var veldig rolig på utsiden.

+ Stor parkeringsplass på baksiden av hotellet (mot betaling)

+ Minibar og safe på rommet

+ Stor og fin tv med mulighet for chromecast

+ Frokosten var delt opp etter klokkeslett slik at ikke alle gjestene kom samtidig

- De ansatte kunne vært litt mer serviceinnstilte. Ingen hilste på oss når vi gikk inn eller ut av hotellet selv om resepsjonen var helt tom

- Reagerte på at kun et fåtall av de ansatte brukte munnbind. Kun noen av dem som ryddet i frokostsalen, men ikke alle. Ingen i resepsjonen eller de vi så som lagde mat

- Lytt mellom rommene og fra rommet og ut til heisen. Kunne høre hva andre pratet om mens de ventet på heisen

Romtips: Vi ba om å få utsikt mot Vågen og å reservere plass til parkering siden det var midt i fellesferien!
Takk, Idipidi

Kjære gjest,
Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding med både pluss og minus på.
Det er slik vi kan bli bedre.
Hjertelig velkommen tilbake!