Gratis avbestilling frem til 08.10.22
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 08.10.22
Lol.travelUSD 202
Anmeldt 18. august 2021

Ringte for å bestille rom, dårlig service og et personale som virket irritert. Gikk heller ikke an å få studentpris som de så fint reklamerer for på Thon sine sider, det måtte bestilles på nett. Spurte hvordan jeg kunne gjøre det, men det ville de ikke forklare, da det «sikkert ikke var tilgjengelig så sent».

Reisetype: Reiste alene
Takk, 22malenee
Renate Eikeland, Daglig leder på Thon Hotel Orion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2021

Kjære gjest.
Beklager så mye for at du sitter igjen med en dårlig opplevelse og at du ikke fikk den hjelpen du ville ha.
Legger ved link, slik at du enkelt kan bestille rom med studentrabatt.
Dersom du ikke finner tilbudsprisen "Studentpris" i søkeresultatet, betyr det at tilbudet er utsolgt eller utilgjengelig for denne perioden.
Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Flott hotell i utkanten av byen(?) men med grei avstand til Bryggen og sentrum. Lite bystøy.
Ser kjedelig og gammelt ut utenpå, men nyoppusset og velstelt inne. Positivt overrasket der :)
Flott, romslig rom, der mitt var et av få med en bitteliten balkong.
Nært festningen og fløyta fløybanen.
Velger nok dette hotellet ved flere anledninger :)

Reisetype: Reiste alene
Takk, Tor Martin I

Kjære gjest,

Takk for din tilbakemelding.
Kjekt at du likte hotellet, på innsiden, og at du ønsker å komme tilbake.
Velkommen skal du være!

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Et sentralt plassert hotell, med vanlig Thon standard. Hyggelig betjening. Rommene var godt rengjort og hadde en grei standtard. Det eneste negativermt var a det var et litt lite bad. Hadde god løsning for parkering, ikke minst med tanke på at hotellet ligger i sentrum. Svært god frokost.

Romtips: Husk å betale parkering under innsjekk. Parkeringsvaktene i Bergen følger med deg, og slår til hvis du står ulovlig parkert i fem minutter.
Takk, jong67heim

Kjære gjest,

Tusen takk for din fine tilbakemelding.
Parkeringen er noe vi også er svært fornøyd med.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 10. august 2021

To netter på Businessclas sentralt og fin beliggenhet. Kort vei til Bryggen, Fløibanen og Akvariet, så vi fikk gått noen km i strålende solskinn. Bergen er en strålende by, og hotellet kan virkelig anbefales.

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, nilsolavs2021

Kjære gjest,

Tusen takk for trivelig tilbakemelding.
Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Vi bodde på et familierom med sovesofa til barna.
Nedi sofaen,(som for øvrig var grusom vond å ligge i) , fant vi kjeks og kjekspapir.Dette burde personale sett,da vi så det med en gang.
Frokosten var kjempebra, men vi fikk ikke spørsmål ved innsjekk om når vi ønsket å spise.
Det var ganske mye folk til frokost ( kl 9.30), noe vi reagerte på mht corona regler.
Noen av bordene var det absolutt ikke stor nok avstand mellom.
Reagere også på hvorfor det ikke var engangshansker i frokostsalen,litt tryggere med tanke på at alle tar i de same bestikket ved buffé.
Ellers et hyggelig hotell perfekt plassert i Bergen,med parkering

Takk, Vindafjord

Kjære gjest,

Tusen takk for tilbakemelding.
Vi har fått gode tilbakemeldinger på anbefalinger til en tryggere frokost.
Vi har nå tatt tak der hvor vi kan.
Kjeksen i sofaen må jeg bare beklage så meget for. Det skal selvfølgelig ikke være slik.

Hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning.