Anmeldt 17. desember 2017

Thon Hotel Rosenkrantz ligg lagleg til for oss som kjem med bil; vis à vis Parkeringshuset i same gate.

Eit enkelt, men svært smakfullt kveldsmåltid var inkludert i prisen, romet var nydeleg, og frukosten påfylgjande morgon var utsøkt.

Me kan teygt tilrå dette hotellet til alle!

mbh

Anne Marie & Haakon

Takk, haakonskj07
Thon-Rosenkrantz, Daglig leder på Thon Hotel Rosenkrantz, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2018

Kjære Anne Marie og Håkon,

Tusen takk for at dere tok dere tid til å skrive en tilbakemelding om hotellet vårt og at dere gir oss beste score, det setter vi stor pris på!

Det er kjekt å lese at dere hadde et komfortabelt opphold hos oss og syntes frokosten vår var utsøkt. Vi har høyt fokus på å tilby våre gjester en frokost av høy kvalitet med hjemmelaget og økologisk mat og vi tar deres tilbakemelding som et stort kompliment :)

Takk for at dere anbefaler oss til andre. Vi gleder oss til å ønsker dere velkommen igjen ved neste anledning.

Anmeldt 16. desember 2017

Fantastisk god service i alle ledd. I møte kommende personal. Rene rom. Helt utrolig flott frokost. Kveldsmat inkludert kjempeflott.
Ligger sentralt og god parkering rundt hotellet. Kjempe fornøyd. Er ikke i tvil om hvor vi bor neste gang. Kommer tilbake.

Opphold: november 2017, reiste med familie
Takk, Marianne150
Thon-Rosenkrantz, Daglig leder på Thon Hotel Rosenkrantz, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2018

Kjære Marianne,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding om hotellet vårt og at du gir oss beste score, det setter vi stor pris på!

Det er gleder meg stort å lese at du synes vi har fantastisk god service i alle ledd. Alle på team Rosenkrantz elsker å gi genuin service til alle våre gjester, og det er veldig hyggelig å høre at du føler deg velkommen hos oss :)

Takk for at du anbefaler oss til andre. Vi gleder oss til å ønsker deg velkommen igjen ved neste anledning.

Anmeldt 16. desember 2017

Super beliggenhet, praktisk utstyrt rom, byens beste frokost og kveldsmat «krydret» med et profesjonelt og meget hyggelig personale. Ja her føler en seg som hjemme sier jeg som selv er «utvandret» bergenser.

Romtips: Superior room
Takk, 776haralda

Kjære Harald,

Det er så kjekt å lese at du var så fornøyd med ditt opphold, at du følte deg som hjemme hos oss :) Vi tar det som et stort kompliment at du synes frokosten vår er byens beste, da vi har høyt fokus på å tilby våre gjester en frokost av høy kvalitet med hjemmelaget og økologisk mat, samt et variert utvalg.

Anmeldt 15. desember 2017

Jeg var veldig fornøyd med oppholdet.
Rask og bra service i resepsjonen vis deg var noe man lurte på.
Frokosten var veldig bra, var utrolig bra at det var lenge åpent og for en helt fantastisk bra utvalg.

Opphold: desember 2017, reiste med familie
Takk, Sanhetenselv

Kjære gjest,

Det gleder meg å lese at du er fornøyd med ditt opphold hos oss, med rask og god service i resepsjonen og deilig frokost. Vi har høyt fokus på å tilby våre gjester en frokost av høy kvalitet med hjemmelaget og økologisk mat, samt et variert utvalg :)

Anmeldt 14. desember 2017 via mobile enheter

Flott hotell.

Innsjekk, personalet, rommet, Alt var tilrettelagt for en flott helg.

WiFi fungerte, smart-tv likeså. Kveldsmat inkludert, gratis avis til medlemmer av lojalitetsprogrammet.

Kunne ønsket senere utsjekk enn 12.00 på søndagen.

Kommer gjerne tilbake!

Tips : det er mulig å hente seg cappuccino til frokost der kveldsmaten serveres. Eller spørre en av de hyggelige damene som jobber med frokosten.

Takk, helt1

Kjære gjest,

Det er kjekt å lese at du hadde et ypperlig opphold hos, med alt fra personale til maten servert tilrettelagt for en fin helg. Alle på team Rosenkrantz elsker å gi genuin service til alle våre gjester og det gleder meg at du følte deg velkommen fra første stund :)

Vi har mulighet til å tilby senere utsjekk ved ledig kapasitet! Spør gjerne direkte i resepsjonen, så vil de gjøre sitt beste for å innfri dine ønsker.