Expedia.comUSD 173
Vio.comUSD 173
eDreamsUSD 169
Anmeldt 4. november 2018

Veldig god mottagelse og mye informasjon om hotell og nærmiljø. Hadde to forskjellige rom under oppholdet. Standard rom, var akkurat stort nok, Superior rom i helgen, var virkelig flott. Elsker at det er en lounge, som virkelig lever. Her kan man få en liten snack, frukt og kaffe helt gratis. Frokosten er absolutt himmelsk og manglet ingen ting. Det at de serverer kveldsmat som er inkludert i prisen, viser bare hvor generøse de er. Flott treningsrom med gratis proteinbar og så mye nøttemix man bare ønsker. Alle var veldig imøtekommende og hotellet ligger sentralt i forhold til en mengde restauranter og utesteder.

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Travelotics
Thon-Rosenkrantz, Front Office Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Kjære Gjest,

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Det er så hyggelig å høre at du trivdes såpass godt her hos oss, og var fornøyd med bade mat og alt ellers.

Håper å kunne ønske deg velkommen tilbake snart!

Anmeldt 31. oktober 2018

Herlig hotell, nydelig stor frokost, farger og fin design. Trivelig stue som gjester faktisk bruker. Trimrom. Liker den generøse holdningen - med gratis måltid om kvelden men også diverse snacks tilgjengelig gjennom dagen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, NorthStar21080184383

Takk for fin anmeldelse.

Hyggelig å høre at du likte deg så godt hos oss, og var fornøyd med fasilitetene våre.

Du er hjertlig velkommen tilbake når som helst.

Anmeldt 30. oktober 2018

Vi ble veldig godt mottatt ved ankomst. Fikk masse informasjon. Serviceinnstilt betjening ved alle avdelinger. + for veldig grei kveldsmat, og for et fantastisk utvalg til en nydelig frokost. Rommet var godt utstyrt,rent og pent med god seng. Beliggenheten var midt i blinken for en runde på Bryggen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Dreamer52724623318

Kjære Gjest,

Takk for hyggelig tilbakemeling.

Veldig hyggelig å høre at du trivdes så godt her.

Håper å ønske deg velkommen igjen snart.

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Dette har vært en fantastisk opplevelse, god service fra vi kom til vi dro. Frokosten var perfekt! Ingen over ingen ved siden! Personalet er kjempe hyggelige. Rommet var stort, rent og pent! Vi kommer garantert tilbake til dette hotellet.

2  Takk, eagletheman

Kjære Gjest,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en så hyggelig tilbakemelding til oss.

Det er så hyggelig å høre at du trivdes så godt her, og at frokosten falt i smak.

Vi ser frem til å se deg igjen snart!

Anmeldt 24. oktober 2018

Fantastisk frokost med oppmerksomme kokker og serveringspersonale, hyggelige og hjelpsomme resepsjonister, flinke kurs/konferanseverter, hyggelig rom med badekar, lite støy og helt perfekt for mitt nesten to ukers opphold.

Romtips: Spør etter rom med badekar. Deilig, dypt badekar :)
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
1  Takk, 34anjas
Thon-Rosenkrantz, Resepsjonssjef på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2018

Kjære Anja,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive anmeldelse til oss.

Vi er så glade for at du hadde et så fint opphold på vårt hotell, og at alt av betjening stod til forventningene.

Håper å kunne ønske deg velkommen tilbake om ikke alt for lenge.