4 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 177
AlgotelsUSD 201
Vio.comUSD 173
Anmeldt 6. desember 2018

Flott hotell med blid og serviceinstilt personale. Sentral plassering. Kjem gjerne igjen. STORT pluss er kveldsmaten - rett og slett genialt tilbud til gjestene! Kjempegod mat :) Vi kjem gjerne igjen :)

Romtips: Rommet vårt var lite. treng du litt luft rundt deg bør du bestille eit større rom :)
Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Divaen
Thon-Rosenkrantz, Front Office Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Kjære gjest,

Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen.

Vi er så glade for å høre at dere trivdes så godt hos oss, og ikke minst var fornøyde med maten.

Håper dere kommer å bor hos oss neste gang dere kommer til Bergen.

Hjertelig velkomne skal dere være!

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Veldig imponert,, svært hyggelig og hjelpsom resepsjonist, rene rom og utsøkt frokost. Beliggenheten er topp,men hadde litt nattestøy( rom 210),, og folk sto og røkte rett utenfor hovedinngangen og det er kvalmt. Men absolutt et Hotel jeg vil bruke igjen

Dato for oppholdet: desember 2018
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, karlslet

Kjære Gjest,

Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen på ditt opphold hos oss.

Det er beklagelig med nattestøyen du opplevde, og selvsagt at du fant røykingen sjenerende.

Håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss ved en annen anledning.

Anmeldt 1. desember 2018

Bodde på hotellet fra 27-29 November. Fantastisk frokost, og veldig kjekt med kveldsmat tilbud! Eneste vi reagerte på var vannlekkasje fra badekar ( Rom 308), som rant over hele gulvet på badet..Videre, når det var slutt på baconet ved frokosten, ble det stekt skinkeskiver..Ikke OK! Videre hadde vi en opplevelse av at rengjøringspersonalet ble negativt innstilt til oss om vi bad om sen rengjøring ( etter kl 12), de hadde da hengt opp en pose på døren vår med nye håndklær, og regnet med det var greit rommet ikke ble rengjort..Uansett, da vi bad om det, ble rommet godt rengjort, selv om de ga uttrykk for at det ikke var innen planen deres! Regelen er tydeligvis, om du henger lappen " ikke forstyrr" frem til etter kl 12, forventer tydeligvis rengjøringspersonalet at rommet ikke trenger å rengjøres, og det er greit å henge en pose med nye håndklær på døren!

Takk, irmelin2016
Thon-Rosenkrantz, Front Office Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2019

Kjære Gjest,

Takk for tilbakemeldingen på ditt opphold hos oss.

Det er svært beklagelig å høre om dine opplevelser. Dette er absolutt ikke slik vi vil ha det hos oss, så vi setter stor pris på at du gir oss beskjed om dette.

Vi vil sende deg en direkte epost med respons på tilbakemeldingen din i tillegg til denne meldingen.

Vi er glade for at du syntes så godt om frokosten, og kveldsmat tilbudet vårt.

Håper å kunne ønske deg velkommen igjen til oss ved en annen anledning, for en god opplevelse!

Anmeldt 29. november 2018

Veldig hyggelig hotell, sentralt i Bergen, like ved Fløybanen og bryggen. Hoteller er ganske nylig pusset opp, og fremstår svært innbydende. Rommet er av grei størrelse, med alt du trenger av tilbehør. Var så heldig å få badekar! Frokosten er helt nydelig! Og servicen fra personalet svært god! Anbefales! Dette hotellet tilbyr kveldsmat!

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
2  Takk, siljeellaa
Thon-Rosenkrantz, Front Office Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Kjære Gjest,

Takk for den hyggelige tilbakemeldingen på vårt hotell.

Det er hyggelig å høre at du hadde et så hyggelig opphold hos oss, og var fornøyd med alt av fasiliteter.

Vi håper å ønske deg velkommen igjen ved en annen anledning.

Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Vi bruker dette hotellet kver gang vi skal ha ei Bergens helg. Vi er veldig fornøyd med hotellet. Ligger veldig sentralt i Bergen by. Veldig hyggelig personale, veldig god frokost, fine rom, veldig positivt at dere har kveldsmat med i prisen og gratis kaffi heile dagen. stilt og rolig på hotellet. Positivt at de ikkje er utested i bygget. Har ingenting og klage på. Vi kommer igjen til dere

Takk, Bodil

Kjære Gjest,

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Vi blir glade for å høre at du og dere trives så godt hos oss, og er like fornøyde hver gang.

Håper å ønske dere velkommen igjen neste anledning dere er i Bergen.

Vennlig hilsen,