Expedia.comUSD 189
Algotels
Agoda.comUSD 196
Anmeldt 13. desember 2018

Vil særlig trekke frem stuen og kvelsmåltidet. Det ga meg en følelse av å komme hjem. Hyggelig personale bidro til sitt. Det gjør at jeg velger Hotel Rozenkrantz en annen gang også. Den følelsen sitter ennå i kroppen!

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Curious17917073762
Thon-Rosenkrantz, Front Office Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Kjære Gjest,

Tusen takk for den koselige tilbakemeldingen.

Vi er så glade for at du trivdes så godt her hos oss.

Håper å ønske deg velkommen igjen om ikke for lenge.

Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Personale på repsjon postiv
Jeg fikk dobbelt rommet, men for langt så føler ikke trygg når det blir brannalarm når man ikke hører. Når de har ikke utstyr, bytte til enkelt rom like ved trapp så føler trygg når man sove
Sov bra, tv er ok men desverre ikke tekst der også som alle andre thon-kjedet.
Sliter signal fjernekontroll og skitten. Fikk bytte batteri og gjør rent fjernkontroll så er jeg fornøydd. Snillest dame fra repsjon

Frokost
Bacon hardt tørrest smake ikke noe godt
Tomatbønner er inkl hvitløk og osv dette er ikke noe tradisjonen, ikke godt, og ikke fersken frukt salat. Hardt
Måtte ute og kjøpe mat

Kveldmat er ikke god
Jeg var skikkelig sulten fredag
Fikk overrasket frukt på rommet, åpent plast lukt den vondt. Jeg ga ned til repsjon og ville ikke ha det vil ikke spredt lukt på rommet for ekkelt frukt lukt.

Postiv repsjon personale, gratis kaffe gode vann, gode sitte overalt, sov godt den gode seng, god vann på rommet

Minus frokost kveldsmat ingen tekst på tv

Jeg kunne gjerne bo der hvis god frokost men desverre kommer jeg ikke tilbake så vil jeg ikke sulten der.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Kjersti_B11
Thon-Rosenkrantz, Front Office Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Kjære gjest,

Takk for fin tilbakemelding på ditt opphold hos oss.

Det er hyggelig å høre at du fikk bra service og at vår resepsjon var behjelpelige med det du trengte under oppholdet.

Vi beklager så mye for manglende tekst-TV og ønskelig utstyr for deg. Håper du fikk sove godt og ikke engstet deg for mye på det nye rommet du fikk.

Det er også svært beklagelig at du ikke var fornøyd med maten vi hadde å tilby de dagene du bodde hos oss. Dersom du kommer igjen, og fortsatt ikke er fornøyd- må du gjerne si fra om det er noe spesielt du ønsker, og om det er noe mer vi kan gjøre for deg.

Håper å kunne ønske deg velkommen igjen for bedre opplevelse.

Anmeldt 8. desember 2018

Jeg hadde to overnattinger i august på enkeltrom. Rommet er lite og funksjonelt. Personlig likte jeg den store flatskjermen som gjorde tv-tittingen fra senga helt ypperlig :) Hotellet ligger et par skritt fra Bryggen og kort vei til jernbanestasjon og Torgallmenningen. Stille og rolig strøk. Frokosten var imponerende med bredt utvalg og det lille ekstra. Hyggelig personale fra resepsjon til frokostsal og rengjøring. Jeg benyttet meg ikke av kveldsmattilbudet, men det gjør jeg nok neste gang jeg kommer. For jeg kommer tilbake :) Vis a vis ligger forøvrig en meget bra sushirestaurant, Nama. Anbefales!

Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste alene
2  Takk, Mona S

Kjære gjest,

Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen.

Det er kjekt å høre at du var fornøyd med romfasilitetene, beliggenheten, og syntes så godt om frokosten.

Håper du kommer snart tilbake for å teste ut kveldsmaten også.

Hjertelig velkommen igjen!

Anmeldt 6. desember 2018

Det er veldig sjelden man ikke finner en eneste ting å sette fingeren på under et hotellopphold, men Thon Rosenkrantz i Bergen var fullstendig fritt for irritasjonsmomenter. Dyktige og hyggelige ansatte, pent og velutstyrt rom, overdådig frokost, kveldsmat inkludert, prima beliggenhet og mye annet positivt.

Gleder meg til neste besøk.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Andersen44

Kjære Gjest,

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding.

Det er utrolig hyggelig å høre at du hadde et så fint opphold, og var så fornøyd med alt.

Håper du kommer tilbake og bor hos oss neste gang du er i byen.

Hjertelig velkommen skal du være!

Vennlig hilsen,

Anmeldt 6. desember 2018

Flott hotell med blid og serviceinstilt personale. Sentral plassering. Kjem gjerne igjen. STORT pluss er kveldsmaten - rett og slett genialt tilbud til gjestene! Kjempegod mat :) Vi kjem gjerne igjen :)

Romtips: Rommet vårt var lite. treng du litt luft rundt deg bør du bestille eit større rom :)
Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Divaen

Kjære gjest,

Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen.

Vi er så glade for å høre at dere trivdes så godt hos oss, og ikke minst var fornøyde med maten.

Håper dere kommer å bor hos oss neste gang dere kommer til Bergen.

Hjertelig velkomne skal dere være!