Daniel I
5,0 av 5 boblerAnmeldt 15. jan. 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: januar 2019
Thon-Rosenkrantz, Front Office ManagerThon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 3. mars 2019
Kjære gjest,

Tusen takk for din flotte tilbakemelding her på Tripadvisor!

Vi er veldig glad for å lese at servicen var god, at rommet var behagelig, og at frokosten falt I god smak.

I tillegg er det veldig hyggelig å lese at du likte treningsrommet vårt. Husk at du er velkommen til å få en restitusjonsbar fra resepsjonen etter du har trent!

Vi håper å kunne ønske deg velkommen til oss ved ditt neste Bergen-besøk.

kr 3 090
  • Algotels
0.2 km fra Thon Hotel Rosenkrantz Bergen
Se flere hoteller i Bergen
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Imøtekommende og vennlig personell. Høy kvalitet på frokost og kveldsbuffe’. God standard på rom.
Litt små rom. Stille rom mot bakgård. God sentral beliggenhet.
Litt kluss med nøkkelkort.
God atmosfære i hotell.

Takk, Puntertrip
Thon-Rosenkrantz, Front Office Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mars 2019

Kjære gjest,

Tusen takk for din flotte tilbakemelding her på Tripadvisor.

Vi er veldig glad for å lese at personalet var vennlige, at frokosten og kveldsmaten falt I smak, og at rommet holdt en god standard. Vi beklager ulempen med nøkkelkortene, slik skal det selvfølgelig ikke være.

Ved ditt neste besøk kan vi anbefale Superior eller Business-rom som er noe større en Standard-rommene, I tillegg har vi en flott Junior-suite.

Hjertelig velkommen tilbake til oss ved ditt neste Bergen-besøk.

Anmeldt 10. januar 2019

Godt fornøyd med hotell, beliggenhet og parkeringsmulighet i umiddelbar nærhet. Flott rom og grei buffe til kvelds. Dette er eit absolutt bra valg dersom du er på foretningsreise eller privat. Ligger i sentrum med nærhet til det meste av serverdigheter

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, RoyKennetS
Thon-Rosenkrantz, Front Office Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2019

Kjære Gjest,

Takk for den fine tilbakemeldingen.

Hyggelig å høre at du var så fornøyd med alt av mat, rommene, beliggenheten vår og hotellet generelt.

Du hjertelig velkommen tilbake om det skulle være i privat eller jobbsammenheng.

Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Hotellet fremstår meget flott. Ble tatt imot på en veldig hyggelig måte. De som jobber på hotellet er dyktige medarbeidere som bidro til at helgen ble en opplevelse. Frokosten var meget bra. Det samme var kvelds maten som var innkludert.

Takk, arvev2015

Kjære Arve V,

Tusen takk for din tilbakemelding!

Vi er veldig glad for å lese at du ble tatt godt imot av våre resepsjonister, at alle ansatte du møtte på bidro til en positiv opplevelse, og at både frokost og kveldsmat falt I god smak.

Vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss neste gang du er I Bergen!

Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Kjempe god frokost. Trivelig personale og nært byen. Lett å komme med både buss og kort vei til banen.
De har et trivelig kvelds måltid, så du trenger strengt tatt ikke dra på restaurant. Treningsrommet er bra for er hotel å være

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Erlend H

Kjære Gjest,

Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen.

Det er svært hyggelig å høre at du trives så godt på vårt hotell, og var fornøyd med både mat, plassering og hotellets fasiliteter ellers.

Håper du velger oss igjen, så vi kan ønske deg velkommen tilbake ved din neste tur til Bergen.

Anmeldt 13. desember 2018

Svært bra, brukte bonuspoeng og ønsket et oppgradert rom, dette fikk jeg ikke da det var mange gjester. Beklagelsen syntes jeg var tynn, da rommet ble bestilt i god tid.Kortet mitt hos Thon skal jo gi visse fordeler, eller?Frokostbufféen/kveldsmat, er veldig bra.Tips: der er ikke mye plass for å sette ned tallerken, når en forsyner seg av maten, noen ganger må en gjerne det.

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Rroen
Thon-Rosenkrantz, Front Office Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Kjære Gjest,

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Vi er glade for å høre at du hadde et fint opphold hos oss.

Takker for tilbakemeldingen på plassmangel på bordet, og beklager at du ikke fikk oppgradering. Dette er dessverre noe vi kun kan gi dersom det er ledig kapasitet for det den dagen. Beklager om det er gitt inntrykk om noe annet.

Vi håper vi kan ønske deg velkommen igjen til oss ved neste anledning du er i byen!