Expedia.comUSD 177
AlgotelsUSD 203
Vio.comUSD 185
Anmeldt 16. januar 2019

Flott velkomst og deilig kveldsmat fikk eg.Frokosten dagen etter var bare helt fantastisk :)Lite minus var att Tv ikke virket,men eg kunne jo gått ned å sagt fra :)Bodde sentralt og likevel stille og rolig,ikke mye bråk :)

Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, rikka666
Thon-Rosenkrantz, Front Office Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mars 2019

Kjære gjest,

Tusen takk for din flotte tilbakemelding her på Tripadvisor!

Vi er veldig glad for å lese at dere ble tatt godt imot av våre resepsjonister, og at frokosten falt I god smak.

Det er beklagelig å lese at TV-en ikke fungerte som den skulle, slik skal det selvfølgelig ikke være.

Det er veldig hyggelig å lese at dere ikke var plaget med støy eller bråk på rommet.

Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved neste Bergen-besøk.

Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Utrolig bra service, kombinert med ett utrolig behagelig rom, godt utstyrt med alt man eventuelt måtte trenge, og en frokost som var helt enestående. Hadde også ett velutstyrt 24timers åpent treningsrom, som også inkluderte alt du måtte trenge.

Takk, Daniel I

Kjære gjest,

Tusen takk for din flotte tilbakemelding her på Tripadvisor!

Vi er veldig glad for å lese at servicen var god, at rommet var behagelig, og at frokosten falt I god smak.

I tillegg er det veldig hyggelig å lese at du likte treningsrommet vårt. Husk at du er velkommen til å få en restitusjonsbar fra resepsjonen etter du har trent!

Vi håper å kunne ønske deg velkommen til oss ved ditt neste Bergen-besøk.

Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Imøtekommende og vennlig personell. Høy kvalitet på frokost og kveldsbuffe’. God standard på rom.
Litt små rom. Stille rom mot bakgård. God sentral beliggenhet.
Litt kluss med nøkkelkort.
God atmosfære i hotell.

Takk, Puntertrip

Kjære gjest,

Tusen takk for din flotte tilbakemelding her på Tripadvisor.

Vi er veldig glad for å lese at personalet var vennlige, at frokosten og kveldsmaten falt I smak, og at rommet holdt en god standard. Vi beklager ulempen med nøkkelkortene, slik skal det selvfølgelig ikke være.

Ved ditt neste besøk kan vi anbefale Superior eller Business-rom som er noe større en Standard-rommene, I tillegg har vi en flott Junior-suite.

Hjertelig velkommen tilbake til oss ved ditt neste Bergen-besøk.

Anmeldt 10. januar 2019

Godt fornøyd med hotell, beliggenhet og parkeringsmulighet i umiddelbar nærhet. Flott rom og grei buffe til kvelds. Dette er eit absolutt bra valg dersom du er på foretningsreise eller privat. Ligger i sentrum med nærhet til det meste av serverdigheter

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, RoyKennetS
Thon-Rosenkrantz, Front Office Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2019

Kjære Gjest,

Takk for den fine tilbakemeldingen.

Hyggelig å høre at du var så fornøyd med alt av mat, rommene, beliggenheten vår og hotellet generelt.

Du hjertelig velkommen tilbake om det skulle være i privat eller jobbsammenheng.

Vennlig Hilsen,

Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Hotellet fremstår meget flott. Ble tatt imot på en veldig hyggelig måte. De som jobber på hotellet er dyktige medarbeidere som bidro til at helgen ble en opplevelse. Frokosten var meget bra. Det samme var kvelds maten som var innkludert.

Takk, arvev2015

Kjære Arve V,

Tusen takk for din tilbakemelding!

Vi er veldig glad for å lese at du ble tatt godt imot av våre resepsjonister, at alle ansatte du møtte på bidro til en positiv opplevelse, og at både frokost og kveldsmat falt I god smak.

Vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss neste gang du er I Bergen!