brit-e-b@online.no
Bergen, Norge
5,0 av 5 boblerAnmeldt 20. jan. 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: januar 2019
Thon-Rosenkrantz, Front Office ManagerThon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 3. mars 2019
Kjære gjest,

Tusen takk for din tilbakemelding her på Tripadvisor!

Det er veldig hyggelig å lese at dere var fornøyd med rommet, at utsikten var fin og at frokosten var god med tilgang til glutenfrie alternativer. Vårt ønske er at alle våre gjester skal nyte en god og rik hotellfrokost uavhengig av allergier eller preferanser.

Hjertelig velkommen tilbake til oss ved ditt neste Bergen-besøk!

kr 4 990
0.4 km fra Thon Hotel Rosenkrantz Bergen
1.2 km fra Thon Hotel Rosenkrantz Bergen
Se flere hoteller i Bergen
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Veldig trivelig personale fra innsjekk til frokostverter. Alltid et smil og hyggelige ord. Perfekt beliggenhet med gangavstand til alt. Frokosten er dagens høydepunkt her. Greie møterom og alltid kaffe på plass.

1  Takk, tork461
Thon-Rosenkrantz, Front Office Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mars 2019

Tusen takk for din flotte tilbakemelding her på Tripadvisor!

Vi er veldig glad for å lese at servicen var god bade I resepsjonen og I frokostsalen, vårt ønske er at alle gjester skal føle seg velkommen og godt ivaretatt.

I tillegg er det hyggelig å lese at beliggenheten var god, at frokosten falt I smak og at møterommet var greit med god tilgang til kaffe.

Velkommen tilbake til oss ved ditt neste Bergen-besøk!

Anmeldt 16. januar 2019

Meget bra hotell ett kvartal fra Bryggen i Bergen. God service fra innsjekk til utsjekk. Romslig og pent rom med fint baderom.Frokosten var noe av det bedre vi har opplevd på norske hotell.Et opphold på dette hotellet anbefales!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Egil E

Kjære gjest,

Tusen takk for din fine tilbakemelding her på Tripadvisor!

Vi er veldig glad for å lese at servicen var god, at rommet var fint og at frokosten falt I god smak.

Hjertelig velkommen tilbake til oss ved ditt neste Bergen-besøk!

Anmeldt 16. januar 2019

Flott velkomst og deilig kveldsmat fikk eg.Frokosten dagen etter var bare helt fantastisk :)Lite minus var att Tv ikke virket,men eg kunne jo gått ned å sagt fra :)Bodde sentralt og likevel stille og rolig,ikke mye bråk :)

Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, rikka666

Tusen takk for din flotte tilbakemelding her på Tripadvisor!

Vi er veldig glad for å lese at dere ble tatt godt imot av våre resepsjonister, og at frokosten falt I god smak.

Det er beklagelig å lese at TV-en ikke fungerte som den skulle, slik skal det selvfølgelig ikke være.

Det er veldig hyggelig å lese at dere ikke var plaget med støy eller bråk på rommet.

Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved neste Bergen-besøk.

Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Utrolig bra service, kombinert med ett utrolig behagelig rom, godt utstyrt med alt man eventuelt måtte trenge, og en frokost som var helt enestående. Hadde også ett velutstyrt 24timers åpent treningsrom, som også inkluderte alt du måtte trenge.

Takk, Daniel I

Tusen takk for din flotte tilbakemelding her på Tripadvisor!

Vi er veldig glad for å lese at servicen var god, at rommet var behagelig, og at frokosten falt I god smak.

I tillegg er det veldig hyggelig å lese at du likte treningsrommet vårt. Husk at du er velkommen til å få en restitusjonsbar fra resepsjonen etter du har trent!

Vi håper å kunne ønske deg velkommen til oss ved ditt neste Bergen-besøk.

Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Imøtekommende og vennlig personell. Høy kvalitet på frokost og kveldsbuffe’. God standard på rom.
Litt små rom. Stille rom mot bakgård. God sentral beliggenhet.
Litt kluss med nøkkelkort.
God atmosfære i hotell.

Takk, Puntertrip

Kjære gjest,

Tusen takk for din flotte tilbakemelding her på Tripadvisor.

Vi er veldig glad for å lese at personalet var vennlige, at frokosten og kveldsmaten falt I smak, og at rommet holdt en god standard. Vi beklager ulempen med nøkkelkortene, slik skal det selvfølgelig ikke være.

Ved ditt neste besøk kan vi anbefale Superior eller Business-rom som er noe større en Standard-rommene, I tillegg har vi en flott Junior-suite.

Hjertelig velkommen tilbake til oss ved ditt neste Bergen-besøk.