3 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 173
Vio.comUSD 170
Agoda.comUSD 180
Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Et fantastisk hotell med en svært imøtekommende betjening. Er superfornøyd. Anbefaler dette hotellet på det varmeste. Frokosten er utrolig god. Kveldsmat på hotellet som er med i prisen er jo bare luksus.

Takk, anneR1595TG
Thon-Rosenkrantz, Front Office Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. mars 2019

Kjære Gjest,

Takk for den fine tilbakemeldingen.

Så hyggelig å høre at dere hadde et fint opphold, og at dere var fornøyde med bade frokosten og kveldsmaten.

Håper å ønske dere velkommen tilbake ved en annen anledning.

Mvh.

Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Kjempefornøyd med rommet.Flott utsikt fra rommet.lett og finnne rommet.heldigvis var det ikke teppe på rommet.stille om natten heldigvis.vi spiste en god frokost.de var flink med glutenfritt. Vi har cøliaki begge to.adskilt fra annet brødmat.smøret var pakket inn i kuvert pk.mye godt pålegg.kjempefornøyd.

Takk, briteb
Thon-Rosenkrantz, Front Office Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mars 2019

Kjære gjest,

Tusen takk for din tilbakemelding her på Tripadvisor!

Det er veldig hyggelig å lese at dere var fornøyd med rommet, at utsikten var fin og at frokosten var god med tilgang til glutenfrie alternativer. Vårt ønske er at alle våre gjester skal nyte en god og rik hotellfrokost uavhengig av allergier eller preferanser.

Hjertelig velkommen tilbake til oss ved ditt neste Bergen-besøk!

Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Veldig trivelig personale fra innsjekk til frokostverter. Alltid et smil og hyggelige ord. Perfekt beliggenhet med gangavstand til alt. Frokosten er dagens høydepunkt her. Greie møterom og alltid kaffe på plass.

1  Takk, tork461

Kjære gjest,

Tusen takk for din flotte tilbakemelding her på Tripadvisor!

Vi er veldig glad for å lese at servicen var god bade I resepsjonen og I frokostsalen, vårt ønske er at alle gjester skal føle seg velkommen og godt ivaretatt.

I tillegg er det hyggelig å lese at beliggenheten var god, at frokosten falt I smak og at møterommet var greit med god tilgang til kaffe.

Velkommen tilbake til oss ved ditt neste Bergen-besøk!

Anmeldt 16. januar 2019

Meget bra hotell ett kvartal fra Bryggen i Bergen. God service fra innsjekk til utsjekk. Romslig og pent rom med fint baderom.Frokosten var noe av det bedre vi har opplevd på norske hotell.Et opphold på dette hotellet anbefales!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Egil E

Kjære gjest,

Tusen takk for din fine tilbakemelding her på Tripadvisor!

Vi er veldig glad for å lese at servicen var god, at rommet var fint og at frokosten falt I god smak.

Hjertelig velkommen tilbake til oss ved ditt neste Bergen-besøk!

Anmeldt 16. januar 2019

Flott velkomst og deilig kveldsmat fikk eg.Frokosten dagen etter var bare helt fantastisk :)Lite minus var att Tv ikke virket,men eg kunne jo gått ned å sagt fra :)Bodde sentralt og likevel stille og rolig,ikke mye bråk :)

Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, rikka666

Kjære gjest,

Tusen takk for din flotte tilbakemelding her på Tripadvisor!

Vi er veldig glad for å lese at dere ble tatt godt imot av våre resepsjonister, og at frokosten falt I god smak.

Det er beklagelig å lese at TV-en ikke fungerte som den skulle, slik skal det selvfølgelig ikke være.

Det er veldig hyggelig å lese at dere ikke var plaget med støy eller bråk på rommet.

Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved neste Bergen-besøk.