Travelocity
StayForLong
Destinia.com
Trip.com
Anmeldt 21. juli 2020

Vi fikk et fint rom med badekar og dusj med utsikt. Kjempe god frokost. Rent. Dersom du bestiller parkering i hotellets bakgård(billigere enn parkeringshusene) , få en bekreftelse på dette. Vi kjørte rundt i 2 timer for å finne parkering og dagen etter forteller de at vi hadde parkering, men at den ene plassen nå var opptatt.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, linda_W3021EW
Thon Hotel Rosenkrantz, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Tusen takk for fin tilbakemelding her på Tripadvisor!

Det er veldig kjekt å lese at rommet var flott, at frokosten falt i smak og at du opplevde renholdet på hotellet som bra.

Vi beklager å lese at det ble litt forvirring med parkering, slik skal det ikke være. Håper det ordnet seg for dere uten styr, og at dere fikk hjelp av oss. Å kjøre rundt i 2 timer er selvfølgelig ikke ideelt, håper det ordnet seg med plass. Normalt bekreftes parkering til gjesten når de booker parkering i vår egen bakgård, så her kan det se ut til at det har skjedd en glipp. Vi beklager på det sterkeste!

Til tross for litt styr med parkering, håper vi dere hadde et fint opphold og et hyggelig Bergens-besøk. Håper vi får den gleden av å ønske dere velkommen tilbake igjen ved en snarlig anledning!

Anmeldt 21. juli 2020

Suveren beliggenhet midt i Bergen sentrum, men uten bråk eller støy.
Hyggelig og effektiv innsjekking.
Stort, rent og velutstyrt rom. God frokost med bra utvalg.

Det eneste lille minuset er begrenset parkeringskapasitet i området. og noe dårlig veiledning fra resepsjonen rundt dette. P-huset rett over veien var fullt, og jeg spurte om råd hvor jeg burde forsøke. De rådet meg til å prøve Klostergarasjene på andre siden av Vågen. Men, med pågående veiarbeider ville det medføre at jeg måtte bryte innkjøring forbudt-skilting.... Ikke bra. De var også tvilende til om det ville være ledig der uansett.
Jeg kjørte derfor heller rundt byen til Byterminalen der der var over 1000 ledige P-plasser i samme gå-avstand fra hotellet som Klostergarasjene. Jeg synes det er rart at de ikke heller sender gjester dit for å parkere...

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
1  Takk, VidarF

Tusen takk for fin tilbakemelding her på Tripadvisor!

Det er veldig kjekt å lese at du hadde et fint opphold hos oss, og at både innsjekk, rommet og frokosten levde opp til forventning!

Når det gjelder parkering, beklager vi ulempen med at informasjonen du ble gitt ikke var helt ideell. Torget og Bryggen er stengt en periode nå i sommer for all trafikk, for å teste "bilfri Brygge", noe som dessverre har skapt litt kaos for våre gjester og som har gjort at vi må lese oss litt opp på løsninger for våre gjester, spesielt siden de fleste kjører bil nå i sommer.

Det stemmer som du skriver at Bygarasjen er et bra alternativ: Det er rimelig på pris, sentralt i byen og er stort. I tillegg kan man se om det er ledig før man kjører inn. Vi beklager at du ble gitt feil informasjon, men godt å lese at det løste seg for deg uansett.

Vi håper Bergens-besøket ble vellykket til tross for litt styr med parkering - og håper vi får den gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved en snarlig anledning!

Anmeldt 20. juli 2020

Positiv og fleksibel betjening. Vi fikk god informasjon med tanke på coronasituasjonen, særlig i forbindelse med frokostbuffè. Beliggenhet rett ved bryggen i Bergen. På forespørsel fikk vi supre anbefalinger av restauranter med særdeles god mat.

Takk, Trail753917

Tusen takk for fin tilbakemelding her på Tripadvisor!

Det er veldig kjekt å lese at dere følte dere trygg og fikk god informasjon angående Corona-situasjonen. Vi ønsker å gi våre gjester et flott opphold til tross for tiden vi er i. Det er også flott å lese at dere fikk gode anbefalinger av restauranter!

Håper dere hadde et fint Bergens-besøk, og at vi får den gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved en snarlig anledning.

Mvh,

Anmeldt 13. juli 2020

Rommet var stort og fint, flott frokost selv i disse covid 19 tider. Bryggen lå et steinkast unna, og det var gang avstand til alt. Bergen er jo ingen storby, men er en STOR BY. Enkelt å bli kjent i rundt fjellene.

Takk, ja1232015
Thon Hotel Rosenkrantz, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Tusen takk for fin tilbakemelding her på Tripadvisor!

Det er veldig kjekt å lese at dere hadde et fint opphold her hos oss, og at dere til tross for litt "rare" tider opplevde en god frokost.

Håper dere får en fortsatt fin sommer, og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake neste gang turen går til Bergen!

Anmeldt 6. juli 2020

Vi ble godt fornøyd med rommet etter at vi (greit og enkelt) fikk et nytt rom, da vårt første rom hadde noen problemer. Det nye rommet var helt supert!
Når det gjelder frokosten hadde jeg høye forventninger, til tross for corona, siden jeg har bodd på hotellet tidligere; den første frokosten var en skuffelse bl.a med iskald eggerøre, men dette ble mye bedre dag to og med en helsuper løsning den siste dagen!
Vi er svært godt fornøyd med besøket vårt, og hotellet vil være førstevalg ved et senere besøk i Bergen også.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Birgit H
Thon Hotel Rosenkrantz, Gjestetjenester/resepsjon på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Kjære gjest,

Tusen takk for din tilbakemelding her på Tripadvisor!

Det er kjekt å lese at du hadde et fint opphold hos oss, og at du fikk byttet til et nytt og velfungerende rom raskt og enkelt i resepsjonen. Beklager ulempen med at det var problemer med det første rommet.

Når det gjelder frokosten, er det veldig godt å lese at du opplevde en bedring den andre dagen, vi beklager at den ikke innfridde helt til forventningene den første dagen! Vi ønsker å levere et fantastisk og minneverdig frokost-produkt til våre gjester, til tross for tiden vi er i, og håper vi fikk til dette! Nå har vi begynt med "peke-buffet", som er noe mer lignende den ordinære buffeten vi pleier å ha.

Alt i alt ser det ut som om dere hadde et vellykket opphold hos oss, og vi gleder oss og står klar til å ta dere imot og gi dere et trivelig opphold neste gang turen går til Bergen! Hjertelig velkommen skal dere være.

Riktig god sommer!