Trip.comUSD 179
TripadvisorUSD 171
ZenHotels.com
HurbUSD 180
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Fint og rent hotell som ligger sentralt til både Fløybanen, Bryggen, byen og restauranter. De ansatte var hyggelige og ga god service. Frokosten var god med et passe utvalg for alle og enhver. Vi hadde et veldig fint opphold i Bergen!

Takk, malinsandb
Thon Hotel Rosenkrantz, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Tusen takk for fin tilbakemelding her på Tripadvisor!

Vi er veldig glad for å lese at du hadde et fint opphold, at du var fornøyd med vår sentrale beliggenhet, at de ansatte ga en god servicen og at frokosten levde opp til forventningene, til tross for at vi har litt frokost-tiltak i disse tider.

Håper Bergens-besøket ble vellykket og at vi får den gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved en snarlig anledning!

Anmeldt 22. juli 2020

Vi på vår koronaferie droppet inn på kvelden, uanmeldt, og fikk ett fint rom. Har bodd her i jobbsamenheng, så det var her vi prøvde først. veldig bra frokostordning tross restriksjoner. Kjekt å kunne gå rett ut til Fløybanen + sentrum

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, ahand598

Tusen takk for fin tilbakemelding her på Tripadvisor!

Det er veldig kjekt å lese at dere hadde et hyggelig opphold, og fikk et flott rom når dere kom innom resepsjonen. Vi er veldig glad for å lese at dere opplevde frokosten som god, til tross for tiltakene vi har om dagen.

Håper dere hadde en fin "koronaferie" her i Bergen og at vi får den gleden av å ønske dere velkommen igjen ved en snarlig anledning!

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Flott beliggenhet. Rent og flott hotell. Imøtekommende og service innstilt personale. Nydelig frokost. Fint med parkeringshus rett over gaten i tillegg til parkering i bakgården. Gjorde det enkelt for oss.

Takk, mariakW7974OH

Kjære gjest,

Tusen takk for flott tilbakemelding her på Tripadvisor!

Det er veldig kjekt å lese at dere hadde et trivelig opphold hos oss, og at dere opplevde godt renhold, serviceinnstilt personale og en nydelig frokost!

Vi er også glad for å lese at dere opplevde parkerings-fasilitetene som enkle, spesielt nå i sommer som alle gjerne kommer med bil.

Håper dere hadde et fint besøk i Bergen og at vi får den gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved en snarlig anledning!

Anmeldt 21. juli 2020

Vi fikk et fint rom med badekar og dusj med utsikt. Kjempe god frokost. Rent. Dersom du bestiller parkering i hotellets bakgård(billigere enn parkeringshusene) , få en bekreftelse på dette. Vi kjørte rundt i 2 timer for å finne parkering og dagen etter forteller de at vi hadde parkering, men at den ene plassen nå var opptatt.

Takk, linda_W3021EW

Tusen takk for fin tilbakemelding her på Tripadvisor!

Det er veldig kjekt å lese at rommet var flott, at frokosten falt i smak og at du opplevde renholdet på hotellet som bra.

Vi beklager å lese at det ble litt forvirring med parkering, slik skal det ikke være. Håper det ordnet seg for dere uten styr, og at dere fikk hjelp av oss. Å kjøre rundt i 2 timer er selvfølgelig ikke ideelt, håper det ordnet seg med plass. Normalt bekreftes parkering til gjesten når de booker parkering i vår egen bakgård, så her kan det se ut til at det har skjedd en glipp. Vi beklager på det sterkeste!

Til tross for litt styr med parkering, håper vi dere hadde et fint opphold og et hyggelig Bergens-besøk. Håper vi får den gleden av å ønske dere velkommen tilbake igjen ved en snarlig anledning!

Anmeldt 21. juli 2020

Suveren beliggenhet midt i Bergen sentrum, men uten bråk eller støy.
Hyggelig og effektiv innsjekking.
Stort, rent og velutstyrt rom. God frokost med bra utvalg.

Det eneste lille minuset er begrenset parkeringskapasitet i området. og noe dårlig veiledning fra resepsjonen rundt dette. P-huset rett over veien var fullt, og jeg spurte om råd hvor jeg burde forsøke. De rådet meg til å prøve Klostergarasjene på andre siden av Vågen. Men, med pågående veiarbeider ville det medføre at jeg måtte bryte innkjøring forbudt-skilting.... Ikke bra. De var også tvilende til om det ville være ledig der uansett.
Jeg kjørte derfor heller rundt byen til Byterminalen der der var over 1000 ledige P-plasser i samme gå-avstand fra hotellet som Klostergarasjene. Jeg synes det er rart at de ikke heller sender gjester dit for å parkere...

2  Takk, VidarF

Tusen takk for fin tilbakemelding her på Tripadvisor!

Det er veldig kjekt å lese at du hadde et fint opphold hos oss, og at både innsjekk, rommet og frokosten levde opp til forventning!

Når det gjelder parkering, beklager vi ulempen med at informasjonen du ble gitt ikke var helt ideell. Torget og Bryggen er stengt en periode nå i sommer for all trafikk, for å teste "bilfri Brygge", noe som dessverre har skapt litt kaos for våre gjester og som har gjort at vi må lese oss litt opp på løsninger for våre gjester, spesielt siden de fleste kjører bil nå i sommer.

Det stemmer som du skriver at Bygarasjen er et bra alternativ: Det er rimelig på pris, sentralt i byen og er stort. I tillegg kan man se om det er ledig før man kjører inn. Vi beklager at du ble gitt feil informasjon, men godt å lese at det løste seg for deg uansett.

Vi håper Bergens-besøket ble vellykket til tross for litt styr med parkering - og håper vi får den gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved en snarlig anledning!