Gratis avbestilling frem til 09.10.21
Gratis avbestilling frem til 10.10.21
CheapTicketsUSD 181
Orbitz.comUSD 181
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Endeleg fekk vi anledning til å besøke Rosenkrantz. Vi har vore her fleire gonger å ete frukost, men aldri budd her før. Rommet vårt var friskt, reint og triveleg. Eg likar veldig godt dei sterke fargane på møblane og veggane. Ynskje om badekar på rommet vart innfridd, jippi. Tommel opp for det. Hadde vore i kontakt med hotellet i forkant pga dette ynskjet, og eg vart møtt med rask respons og god hjelp. Veldig kjekt med chromecast og bosehøgtalar på rommet. Stor TV og god seng. God frukost som alltid, og svært trivelege ansatte. Anbefalast på det varmaste

Takk, 297kristinad
Thon Hotel Rosenkrantz, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Tusen takk for fin tilbakemelding her på Tripadvisor!

Så kjekt at dere endelig fikk mulighet til å overnatte hos oss, etter å ha vært innom for å prøvd frokosten flere ganger.

Veldig fint å lese at rommet var bra, og at vi fikk innfridd ønsket om badekar! Det er jo en bonus.

Gleder meg til å dele din tilbakemelding med resten av teamet.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 24. juli 2020

Sentralt beliggende hotel. Ligger veldig kjekt til for å kunne gå til bryggen og de fleste restauranter. Bra rom som ser ut til å være nylig pusset opp. Hyggelig personale. De har en overdådig frokostbufe.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Tor_ErikFlaa_Norway

Tusen takk for fin tilbakemelding her på Tripadvisor!

Det er hyggelig å lese at du var fornøyd med vår beliggenhet, rommet, servicen fra personalet og at frokosten falt i smak, til tross for at vi har litt frokost-tiltak i disse tider.

Håper Bergens-besøket var vellykket og at vi får den gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved en snarlig anledning!

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Fint og rent hotell som ligger sentralt til både Fløybanen, Bryggen, byen og restauranter. De ansatte var hyggelige og ga god service. Frokosten var god med et passe utvalg for alle og enhver. Vi hadde et veldig fint opphold i Bergen!

Takk, malinsandb

Tusen takk for fin tilbakemelding her på Tripadvisor!

Vi er veldig glad for å lese at du hadde et fint opphold, at du var fornøyd med vår sentrale beliggenhet, at de ansatte ga en god servicen og at frokosten levde opp til forventningene, til tross for at vi har litt frokost-tiltak i disse tider.

Håper Bergens-besøket ble vellykket og at vi får den gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved en snarlig anledning!

Anmeldt 22. juli 2020

Vi på vår koronaferie droppet inn på kvelden, uanmeldt, og fikk ett fint rom. Har bodd her i jobbsamenheng, så det var her vi prøvde først. veldig bra frokostordning tross restriksjoner. Kjekt å kunne gå rett ut til Fløybanen + sentrum

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, ahand598

Tusen takk for fin tilbakemelding her på Tripadvisor!

Det er veldig kjekt å lese at dere hadde et hyggelig opphold, og fikk et flott rom når dere kom innom resepsjonen. Vi er veldig glad for å lese at dere opplevde frokosten som god, til tross for tiltakene vi har om dagen.

Håper dere hadde en fin "koronaferie" her i Bergen og at vi får den gleden av å ønske dere velkommen igjen ved en snarlig anledning!

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Flott beliggenhet. Rent og flott hotell. Imøtekommende og service innstilt personale. Nydelig frokost. Fint med parkeringshus rett over gaten i tillegg til parkering i bakgården. Gjorde det enkelt for oss.

Takk, mariakW7974OH

Kjære gjest,

Tusen takk for flott tilbakemelding her på Tripadvisor!

Det er veldig kjekt å lese at dere hadde et trivelig opphold hos oss, og at dere opplevde godt renhold, serviceinnstilt personale og en nydelig frokost!

Vi er også glad for å lese at dere opplevde parkerings-fasilitetene som enkle, spesielt nå i sommer som alle gjerne kommer med bil.

Håper dere hadde et fint besøk i Bergen og at vi får den gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved en snarlig anledning!