TripadvisorUSD 163
eDreams
Trip.comUSD 162
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger i en gate bak Bryggen. Maks 2 minutter å gå ned dit. Gangavstand til Fløien banen er også et pluss. Ellers var det Godt Brød og Baker Brun også i umiddelbar nærhet.
Hadde to rom, et dobbeltrom og et Twinrom. Sistnevnte var mye større en dobbeltrommet som opplevdes som trangt. Bad med badekar og pluss for badekåper og tøfler på begge rommene. Veldig gode senger. Fornøyd med frokosten også. Om jeg skal være pirkete så savnet jeg litt mer frukt og bær. Når norske bær i sesong så hadde ikke skadet med litt mer utvalg. Lite utvalg av yoghurt også vil jeg si. Trekker også litt for litt mangel på lokale varer, eneste jeg så var to lokale oster (som var veldige gode).
Hadde et treningsrom, men det måtte bookes og hadde begrensede åpningstider (kostet ekstra i tillegg).
Veldig fornøyd med oppholdet alt i alt.

1  Takk, soniabhutta
Thon Hotel Rosenkrantz, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Tusen takk for fin tilbakemelding her på Tripadvisor!

Vi er glad for å lese at dere er fornøyd med oppholdet alt i alt.

Rommene våre er alle ulike i fasong og størrelse, vi beklager at det ene rommet opplevdes som trangt. Håper dere fikk tilbud om å bytte til et større rom i resepsjonen.

Takk for fin tilbakemelding angående frokost! Vi tar med oss både ros, og det som kunne blitt bedre, vi setter pris på tilbakemeldingen! Vi ønsker å levere et fantastisk frokost-produkt, til tross for at vi er inne i en tid med en rekke tiltak.

Håper Bergens-besøket ble vellykket og at vi får den gleden av å ønske dere velkommen igjen ved en snarlig anledning!

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom i 18 tiden og innsjekk gikk over all forventning. Fikk ett utrolig flott og romslig hotellrom. Alt var rent og pent. Kaffemaskin på rommet og gratis vann. Deilig seng, som vi sov godt i. Fikk også sein utsjekk til kl 14:00. Thon skuffer aldri

2  Takk, WencheR

Tusen takk for fin tilbakemelding her på Tripadvisor!

Så kjekt å lese at innsjekk gikk over all forventning og at hotellrommet falt i smak! Kaffemaskin på rommet og gratis vann er jo en soleklar bonus, samme med sen utsjekk som vi med glede tilbyr våre gjester ved ledig kapasitet.

Håper vi ser dere igjen snart! Velkommen skal dere være.

Anmeldt 27. juli 2020

Pent, rent og sentralt hotell med gangavstand til alle fasiliteter. Parkeringshus rett over gaten. Personalet var serviceinnstilte og frokosten var god. Rommene var fine med gode senger. Kan på det varmeste anbefales!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 824arildg

Tusen takk for fin tilbakemelding her på Tripadvisor!

Så hyggelig å høre at dere hadde et bra opphold hos oss. Parkeringshus rett over gaten er enkelt og greit, vi har også noen plasser i vår bakgård som kan reserveres på forhånd, da er det kveldsparkering tilgjengelig i ukedagene og ubegrenset tilgang i helgen. Ta gjerne kontakt angående dette neste gang dere bor!

Veldig trivelig å lest at frokosten var god, at rommet var fint og at personalet var serviceinnstilt! Gleder meg til å dele din tilbakemelding med teamet.

Ha en riktig fin dag og velkommen igjen!

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Endeleg fekk vi anledning til å besøke Rosenkrantz. Vi har vore her fleire gonger å ete frukost, men aldri budd her før. Rommet vårt var friskt, reint og triveleg. Eg likar veldig godt dei sterke fargane på møblane og veggane. Ynskje om badekar på rommet vart innfridd, jippi. Tommel opp for det. Hadde vore i kontakt med hotellet i forkant pga dette ynskjet, og eg vart møtt med rask respons og god hjelp. Veldig kjekt med chromecast og bosehøgtalar på rommet. Stor TV og god seng. God frukost som alltid, og svært trivelege ansatte. Anbefalast på det varmaste

Takk, 297kristinad

Tusen takk for fin tilbakemelding her på Tripadvisor!

Så kjekt at dere endelig fikk mulighet til å overnatte hos oss, etter å ha vært innom for å prøvd frokosten flere ganger.

Veldig fint å lese at rommet var bra, og at vi fikk innfridd ønsket om badekar! Det er jo en bonus.

Gleder meg til å dele din tilbakemelding med resten av teamet.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 24. juli 2020

Sentralt beliggende hotel. Ligger veldig kjekt til for å kunne gå til bryggen og de fleste restauranter. Bra rom som ser ut til å være nylig pusset opp. Hyggelig personale. De har en overdådig frokostbufe.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Tor_ErikFlaa_Norway

Tusen takk for fin tilbakemelding her på Tripadvisor!

Det er hyggelig å lese at du var fornøyd med vår beliggenhet, rommet, servicen fra personalet og at frokosten falt i smak, til tross for at vi har litt frokost-tiltak i disse tider.

Håper Bergens-besøket var vellykket og at vi får den gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved en snarlig anledning!