Gratis avbestilling frem til 06.11.21
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 07.11.21
eDreamsUSD 201
Anmeldt 5. august 2020

Hotellet ligger rett bak og ved siden av Bryggen i Bergen, så her kan man knapt be om en bedre beliggenhet om man besøker Vestlandets hovedstad. Selv om det er sentralt, er det et rolig område. Her kan man spasere inn i idylliske Sandviken, kort vei til Fløibanen og en rekke gode restauranter er å finne i nabolaget. Rommene er nyoppussede og frokost-buffeten er fantastisk bra. Hyggelig folk i resepsjonen som er hjelpsomme. Her kommer vi gjerne igjen!

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, 168teddym
Thon Hotel Rosenkrantz, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Tusen takk for fin tilbakemelding her på Tripadvisor!

Det er utrolig kjekt å lese at du liker vår beliggenhet, og at du opplevde at det var litt rolig og behagelig til tross for sentral lokasjon.

Vi er helt enig med at Sandviken er et fantastisk område med mye sjarm, og det er lett å komme seg dit fra hotellet.

Virker som dere hadde et trivelig Bergens-besøk! Håper vi får den gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved en snarlig anledning. Velkommen skal dere være til Rosenkrantz, og til "Vestlandets Hovedstad"!

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Hva kan man si... alt var perfekt og fantastisk. Utrolig hyggelige ansatte, fantastisk flott og rent rom, kjempe god frokost. Alt var helt topp!
Kan absolutt anbefale hotellet. Vi kommer nok tilbake :-)

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Amanda S
Thon Hotel Rosenkrantz, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Tusen takk for fin tilbakemelding her på Tripadvisor!

Det er veldig kjekt å lese at du hadde et fint opphold hos oss, at de ansatte var hyggelige, at rommet var fint og rent og at frokosten smakte!

Vi setter pris på at du anbefaler oss til andre reisende - og vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss neste gang turen går til Bergen!

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger i en gate bak Bryggen. Maks 2 minutter å gå ned dit. Gangavstand til Fløien banen er også et pluss. Ellers var det Godt Brød og Baker Brun også i umiddelbar nærhet.
Hadde to rom, et dobbeltrom og et Twinrom. Sistnevnte var mye større en dobbeltrommet som opplevdes som trangt. Bad med badekar og pluss for badekåper og tøfler på begge rommene. Veldig gode senger. Fornøyd med frokosten også. Om jeg skal være pirkete så savnet jeg litt mer frukt og bær. Når norske bær i sesong så hadde ikke skadet med litt mer utvalg. Lite utvalg av yoghurt også vil jeg si. Trekker også litt for litt mangel på lokale varer, eneste jeg så var to lokale oster (som var veldige gode).
Hadde et treningsrom, men det måtte bookes og hadde begrensede åpningstider (kostet ekstra i tillegg).
Veldig fornøyd med oppholdet alt i alt.

1  Takk, soniabhutta

Tusen takk for fin tilbakemelding her på Tripadvisor!

Vi er glad for å lese at dere er fornøyd med oppholdet alt i alt.

Rommene våre er alle ulike i fasong og størrelse, vi beklager at det ene rommet opplevdes som trangt. Håper dere fikk tilbud om å bytte til et større rom i resepsjonen.

Takk for fin tilbakemelding angående frokost! Vi tar med oss både ros, og det som kunne blitt bedre, vi setter pris på tilbakemeldingen! Vi ønsker å levere et fantastisk frokost-produkt, til tross for at vi er inne i en tid med en rekke tiltak.

Håper Bergens-besøket ble vellykket og at vi får den gleden av å ønske dere velkommen igjen ved en snarlig anledning!

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom i 18 tiden og innsjekk gikk over all forventning. Fikk ett utrolig flott og romslig hotellrom. Alt var rent og pent. Kaffemaskin på rommet og gratis vann. Deilig seng, som vi sov godt i. Fikk også sein utsjekk til kl 14:00. Thon skuffer aldri

2  Takk, WencheR

Tusen takk for fin tilbakemelding her på Tripadvisor!

Så kjekt å lese at innsjekk gikk over all forventning og at hotellrommet falt i smak! Kaffemaskin på rommet og gratis vann er jo en soleklar bonus, samme med sen utsjekk som vi med glede tilbyr våre gjester ved ledig kapasitet.

Håper vi ser dere igjen snart! Velkommen skal dere være.

Anmeldt 27. juli 2020

Pent, rent og sentralt hotell med gangavstand til alle fasiliteter. Parkeringshus rett over gaten. Personalet var serviceinnstilte og frokosten var god. Rommene var fine med gode senger. Kan på det varmeste anbefales!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 824arildg

Tusen takk for fin tilbakemelding her på Tripadvisor!

Så hyggelig å høre at dere hadde et bra opphold hos oss. Parkeringshus rett over gaten er enkelt og greit, vi har også noen plasser i vår bakgård som kan reserveres på forhånd, da er det kveldsparkering tilgjengelig i ukedagene og ubegrenset tilgang i helgen. Ta gjerne kontakt angående dette neste gang dere bor!

Veldig trivelig å lest at frokosten var god, at rommet var fint og at personalet var serviceinnstilt! Gleder meg til å dele din tilbakemelding med teamet.

Ha en riktig fin dag og velkommen igjen!