kr 2 313
kr 2 555
Fullt refunderbart før søn. 2. jun.
Bli belønnet med One Key
4,0 av 5 boblerAnmeldt 20. aug. 2020
3,0 av 5 boblerRom
5,0 av 5 boblerRenslighet
4,0 av 5 boblerService
Thon Hotel Rosenkrantz, Guest Services / Front OfficeThon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 2. sep. 2020
Kjære gjest,

Tusen takk for din tilbakemelding her på Tripadvisor.

Vi setter pris på din tilbakemelding, og det er beklagelig å lese at verken TV eller Bluetooth fungerte. Slik skal det ikke være. Vi er gjerne behjelpelig i resepsjonen til alle døgnets tider dersom du ønsker hjelp med TV eller eventuelt å bytte rom, og håper du fikk tilbud om hjelp.

Veldig kjekt å lese at du var fornøyd med frokosten og at du følte deg trygg med våre Corona-tiltak.

Alt i alt ser det ut som at du hadde det fint hos oss - og vi håper vi får den glede av å ønske deg velkommen igjen ved en snarlig anledning!

Ha en fortsatt fin dag!

kr 2 404
0.2 km fra Thon Hotel Rosenkrantz Bergen
Se flere hoteller i Bergen
Anmeldt 12. august 2020

Topp hotell. Flott på alle måter. Variert og god frokost. Eneste minus var litt tørre rundstykker til frokost på søndag. Serviceinnstilte og hyggelige ansatte som var behjelpelige på alle måter. Treningsrom som var ganske lite, men fungerte. Gratis avis hver dag.

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Olekambe
Thon Hotel Rosenkrantz, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2020

Tusen takk for fin tilbakemelding her på Tripadvisor!

Det er så hyggelig at du var fornøyd med ditt opphold hos oss, og var fornøyd med våre fasiliteter og service :-)

Beklagelig med rundstykkene, men håper du fant andre alternativer som falt i smak!

Velkommen tilbake ved neste Bergens besøk!

Anja

Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Veldig flott og koselig hotell med god service og veldig bra frokost. Hotellet holder en veldig god standard på både service, vennlighet og standard. Gode på smittevern og holdninger i forholdt til Corona, med timebestilling av treningsrom og renhold i for eksempel frokostsal.

Takk, Adrianferie

Tusen takk for fin tilbakemelding her på Tripadvisor!

Det er så hyggelig å høre at du trivdes så godt her hos oss, og var fornøyd med våre løsninger på smitteverntiltakene.

Velkommen tilbake hit ved en annen anledning:-)

Anja

Anmeldt 5. august 2020

Hotellet ligger rett bak og ved siden av Bryggen i Bergen, så her kan man knapt be om en bedre beliggenhet om man besøker Vestlandets hovedstad. Selv om det er sentralt, er det et rolig område. Her kan man spasere inn i idylliske Sandviken, kort vei til Fløibanen og en rekke gode restauranter er å finne i nabolaget. Rommene er nyoppussede og frokost-buffeten er fantastisk bra. Hyggelig folk i resepsjonen som er hjelpsomme. Her kommer vi gjerne igjen!

1  Takk, 168teddym
Thon Hotel Rosenkrantz, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Tusen takk for fin tilbakemelding her på Tripadvisor!

Det er utrolig kjekt å lese at du liker vår beliggenhet, og at du opplevde at det var litt rolig og behagelig til tross for sentral lokasjon.

Vi er helt enig med at Sandviken er et fantastisk område med mye sjarm, og det er lett å komme seg dit fra hotellet.

Virker som dere hadde et trivelig Bergens-besøk! Håper vi får den gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved en snarlig anledning. Velkommen skal dere være til Rosenkrantz, og til "Vestlandets Hovedstad"!

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Hva kan man si... alt var perfekt og fantastisk. Utrolig hyggelige ansatte, fantastisk flott og rent rom, kjempe god frokost. Alt var helt topp!
Kan absolutt anbefale hotellet. Vi kommer nok tilbake :-)

Takk, Amanda S
Thon Hotel Rosenkrantz, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Tusen takk for fin tilbakemelding her på Tripadvisor!

Det er veldig kjekt å lese at du hadde et fint opphold hos oss, at de ansatte var hyggelige, at rommet var fint og rent og at frokosten smakte!

Vi setter pris på at du anbefaler oss til andre reisende - og vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss neste gang turen går til Bergen!

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger i en gate bak Bryggen. Maks 2 minutter å gå ned dit. Gangavstand til Fløien banen er også et pluss. Ellers var det Godt Brød og Baker Brun også i umiddelbar nærhet.
Hadde to rom, et dobbeltrom og et Twinrom. Sistnevnte var mye større en dobbeltrommet som opplevdes som trangt. Bad med badekar og pluss for badekåper og tøfler på begge rommene. Veldig gode senger. Fornøyd med frokosten også. Om jeg skal være pirkete så savnet jeg litt mer frukt og bær. Når norske bær i sesong så hadde ikke skadet med litt mer utvalg. Lite utvalg av yoghurt også vil jeg si. Trekker også litt for litt mangel på lokale varer, eneste jeg så var to lokale oster (som var veldige gode).
Hadde et treningsrom, men det måtte bookes og hadde begrensede åpningstider (kostet ekstra i tillegg).
Veldig fornøyd med oppholdet alt i alt.

1  Takk, soniabhutta

Tusen takk for fin tilbakemelding her på Tripadvisor!

Vi er glad for å lese at dere er fornøyd med oppholdet alt i alt.

Rommene våre er alle ulike i fasong og størrelse, vi beklager at det ene rommet opplevdes som trangt. Håper dere fikk tilbud om å bytte til et større rom i resepsjonen.

Takk for fin tilbakemelding angående frokost! Vi tar med oss både ros, og det som kunne blitt bedre, vi setter pris på tilbakemeldingen! Vi ønsker å levere et fantastisk frokost-produkt, til tross for at vi er inne i en tid med en rekke tiltak.

Håper Bergens-besøket ble vellykket og at vi får den gleden av å ønske dere velkommen igjen ved en snarlig anledning!