Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke støttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi støtter følgende nettlesere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laveste priser for ditt opphold
Booking.com
kr 1 780
Fullt refunderbart før fre. 29. mar.
Frokost inkludert
Hotels.com
Agoda.com
kr 1 400
Frokost inkludert
Ingen gebyrer, bare gode tilbud
Prisene leveres av partnerne våre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne våre. Besøk partnerne våre for mer informasjon.
Hvordan betalinger til oss påvirker rekkefølgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Hoteller i nærheten
Filtrer
Oppdaterer listen ...
4550 av 1 549 anmeldelser
Anmeldt 20. august 2020

Et døgn på dobbeltrom nå i august 2020. Innsjekkingen gikk fint, ingen ventetid i det hele tatt. Litt skuffende at verken TV eller bluetooth høytaler virket, men siden jeg bare skulle bo der en natt lot jeg være å gjøre noe med det. Frokosten var som alltid bra, og veldig kjekt at man avtalte tidspunkt (mtp korona), så ikke spisesalen var full.

• Rom
    • Renslighet
1  Takk, Terje H
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.
Thon Hotel Rosenkrantz, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2020

Kjære gjest,

Tusen takk for din tilbakemelding her på Tripadvisor.

Vi setter pris på din tilbakemelding, og det er beklagelig å lese at verken TV eller Bluetooth fungerte. Slik skal det ikke være. Vi er gjerne behjelpelig i resepsjonen til alle døgnets tider dersom du ønsker hjelp med TV eller eventuelt å bytte rom, og håper du fikk tilbud om hjelp.

Veldig kjekt å lese at du var fornøyd med frokosten og at du følte deg trygg med våre Corona-tiltak.

Alt i alt ser det ut som at du hadde det fint hos oss - og vi håper vi får den glede av å ønske deg velkommen igjen ved en snarlig anledning!

Ha en fortsatt fin dag!

Rapporter svar som upassende
Dette svaret er den subjektive meningen fra en representant for foretaket og ikke fra TripAdvisor LLC.
Anmeldt 12. august 2020

Topp hotell. Flott på alle måter. Variert og god frokost. Eneste minus var litt tørre rundstykker til frokost på søndag. Serviceinnstilte og hyggelige ansatte som var behjelpelige på alle måter. Treningsrom som var ganske lite, men fungerte. Gratis avis hver dag.

• Sovekvalitet
    • Rom
    • Service
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Olekambe
Thon Hotel Rosenkrantz, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2020

Tusen takk for fin tilbakemelding her på Tripadvisor!

Det er så hyggelig at du var fornøyd med ditt opphold hos oss, og var fornøyd med våre fasiliteter og service :-)

Beklagelig med rundstykkene, men håper du fant andre alternativer som falt i smak!

Velkommen tilbake ved neste Bergens besøk!

Anja

Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Veldig flott og koselig hotell med god service og veldig bra frokost. Hotellet holder en veldig god standard på både service, vennlighet og standard. Gode på smittevern og holdninger i forholdt til Corona, med timebestilling av treningsrom og renhold i for eksempel frokostsal.

Reisetype: Reiste med venner
Takk, Adrianferie

Tusen takk for fin tilbakemelding her på Tripadvisor!

Det er så hyggelig å høre at du trivdes så godt her hos oss, og var fornøyd med våre løsninger på smitteverntiltakene.

Velkommen tilbake hit ved en annen anledning:-)

Anja

Anmeldt 5. august 2020

Hotellet ligger rett bak og ved siden av Bryggen i Bergen, så her kan man knapt be om en bedre beliggenhet om man besøker Vestlandets hovedstad. Selv om det er sentralt, er det et rolig område. Her kan man spasere inn i idylliske Sandviken, kort vei til Fløibanen og en rekke gode restauranter er å finne i nabolaget. Rommene er nyoppussede og frokost-buffeten er fantastisk bra. Hyggelig folk i resepsjonen som er hjelpsomme. Her kommer vi gjerne igjen!

• Sovekvalitet
    • Renslighet
1  Takk, 168teddym
Thon Hotel Rosenkrantz, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Tusen takk for fin tilbakemelding her på Tripadvisor!

Det er utrolig kjekt å lese at du liker vår beliggenhet, og at du opplevde at det var litt rolig og behagelig til tross for sentral lokasjon.

Vi er helt enig med at Sandviken er et fantastisk område med mye sjarm, og det er lett å komme seg dit fra hotellet.

Virker som dere hadde et trivelig Bergens-besøk! Håper vi får den gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved en snarlig anledning. Velkommen skal dere være til Rosenkrantz, og til "Vestlandets Hovedstad"!

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Hva kan man si... alt var perfekt og fantastisk. Utrolig hyggelige ansatte, fantastisk flott og rent rom, kjempe god frokost. Alt var helt topp!
Kan absolutt anbefale hotellet. Vi kommer nok tilbake :-)

Reisetype: Reiste som et par
Takk, Amanda S
Thon Hotel Rosenkrantz, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Tusen takk for fin tilbakemelding her på Tripadvisor!

Det er veldig kjekt å lese at du hadde et fint opphold hos oss, at de ansatte var hyggelige, at rommet var fint og rent og at frokosten smakte!

Vi setter pris på at du anbefaler oss til andre reisende - og vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss neste gang turen går til Bergen!

Vis flere anmeldelser