2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 09.10.22
Lol.travelUSD 239
1924 av 1 456 anmeldelser
Anmeldt 4. juli 2021

God service. Fikk uoppfordret oppgraderte rom. Rent og ryddig. Stille område. Beliggenheten var supersentral, med et steinkast til Bryggen, Fløibanen og koselige gater i gamlebyen. Hadde med ungdommer som mener det samme.
Etter å ha bodd på andre hoteller i sommer, kunne jeg ønsket et mer miljøvennlig alternativ og bedre produkter på badet. Kunne også ønsket servering ved bordene under frokost fremfor buffet. Tips: Amerikalinjen har minsket matsvinn med 2/3 ved å servere en standardfrokost ved bordene. Likevel følelse av luksus, og man slipper kø.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 283elinn
Thon Hotel Rosenkrantz, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2021

Kjære Elin,

Tusen takk for at du bodde på Thon Hotel Rosenkrantz, og at du tok deg tiden til å skrive en tilbakemelding her på Tripadvisor!

Det er veldig gledelig å lese at dere opplevde god service, fikk gratis oppgradering og hadde kort vei til severdigheter i byen.

Tilbakemeldinger og innspill fra våre gjester er noe vi legger stor vekt på - vi setter pris på dine innspill, og kommer til å ta disse med oss videre.

Ønsker deg en fortsatt god sommer - og hjertelig velkommen tilbake til oss neste gang turen går til Bergen!

Aleksander Christensen

Anmeldt 6. juni 2021

Vi har bodd på hotellet ved to anledninger,like skuffet begge ganger. Informerte hotellet at jeg hadde cøliaki ved booking,men eneste jeg fikk var skikkelig brød. Spurte om de kunne varme det sånn det kanskje var litt mer spiselig, men det var ikke aktuelt. Merking av annen mat var dårlig. Hun som hadde ansvar for frokosten kjeftet på de andre ansatte og var sur! Hun i resepsjonen snakket til oss på en lite hyggelig måte. Mye bråk i gaten utenfor på nattestid. MEGET overpriset hotellopphold.

Takk, leneit
Thon Hotel Rosenkrantz, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2021

Kjære Lene,

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding her på Tripadvisor, og takk for at du bodde hos oss på Thon Hotel Rosenkrantz!

Det er svært beklagelig å lese at oppholdet ikke innfridde til forventningene, men vi er glad for at vi fikk komme i kontakt med deg direkte for å prate om oppholdet. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger, og vil ta kommentarene med oss videre for å kunne bli enda bedre på å gi våre gjester et fantastisk opphold.

Vi håper å få anledningen til å ønske deg velkommen tilbake til Rosenkrantz for å kunne vise oss fra vår beste side!

Ønsker deg en fortsatt god sommer, og en riktig fin dag.

Aleksander Christensen

Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Tok meg en weekendtur på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen. Fikk et godt inntrykk av hotellet allerede etter booking, da de sendte Mail og fulgte opp allerede før ankomst. Ble møtt av en hyggelig og blid resepsjonist som fikk meg til å føle meg veldig velkommen. Rommet var over all forventning! Stort og romslig, rent og gratis vannflaske og toalettartikler på badet, samt tøfler og morgenkåpe på rommet. Utrolig hyggelig personalet og kjempegod service! Her kommer jeg definitivt til å bo neste gang jeg skal på hotell i Bergen. Må også nevne en helt fantastisk frokost med stort og variert utvalg!
10/10!

Dato for oppholdet: september 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, idaskjels
Thon Hotel Rosenkrantz, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2020

Kjære gjest,

Tusen takk for flott tilbakemelding her på Tripadvisor!

Denne tilbakemeldingen gjorde meg så glad, og jeg har delt den med resten av de ansatte på hotellet.

Det er utrolig kjekt å lese at oppholdet innfridde til forventningene på alle nivåer!

Håper vi får den gleden av å ønske deg velkommen tilbake ved en snarlig anledning.

Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Hotellet har fin beliggenhet rett oppom bryggen. Romslig og flott rom. Rent, og fantastisk god seng. God frokost. Ekstra pluss for at en kan booke parkering i bakgården til 150 krnatta . Har bare noen få plasser der så parkeringen må forhåndsbestilles. Ellers er det parkeringshus på andre siden av gaten til 280 kr døgnet. God service og blide ansatte. Spritdispensere plassert overalt. Anbefales.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 170yvonnes
Thon Hotel Rosenkrantz, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2020

Kjære gjest,

Tusen takk for flott tilbakemelding her på Tripadvisor!

Det er veldig hyggelig å lese at du var fornøyd med beliggenheten vår ved Bryggen, at rommet var rent og pent, og at frokosten falt i smak.

Gleder meg til å dele din tilbakemelding med alle ansatte!

Ha en fortsatt flott dag, og hjertelig velkommen igjen.

Anmeldt 20. august 2020

Et døgn på dobbeltrom nå i august 2020. Innsjekkingen gikk fint, ingen ventetid i det hele tatt. Litt skuffende at verken TV eller bluetooth høytaler virket, men siden jeg bare skulle bo der en natt lot jeg være å gjøre noe med det. Frokosten var som alltid bra, og veldig kjekt at man avtalte tidspunkt (mtp korona), så ikke spisesalen var full.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, Terje H

Kjære gjest,

Tusen takk for din tilbakemelding her på Tripadvisor.

Vi setter pris på din tilbakemelding, og det er beklagelig å lese at verken TV eller Bluetooth fungerte. Slik skal det ikke være. Vi er gjerne behjelpelig i resepsjonen til alle døgnets tider dersom du ønsker hjelp med TV eller eventuelt å bytte rom, og håper du fikk tilbud om hjelp.

Veldig kjekt å lese at du var fornøyd med frokosten og at du følte deg trygg med våre Corona-tiltak.

Alt i alt ser det ut som at du hadde det fint hos oss - og vi håper vi får den glede av å ønske deg velkommen igjen ved en snarlig anledning!

Ha en fortsatt fin dag!