Gratis avbestilling frem til 15.10.22
Agoda.com
Priceline
Lol.travelUSD 255
Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

Bodde her i tre døgn i forbindelse med studieopphold. Veldig trivelig betjening! Alle jeg møtte var oppriktig trivelig:-) Rent, romslig rom og helt nydelig frokost! Kosa meg skikkelig :-) kommer tilbake!

Dato for oppholdet: september 2021
Reisetype: Reiste alene
Takk, Fjelljenta
Thon Hotel Rosenkrantz, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2021

Kjære Fjelljenta,

Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen.

Det er svært hyggelig å høre at du trives så godt på vårt hotell, og var fornøyd med både mat, personellet og hotellets fasiliteter ellers.

Velkommen tilbake!

Vennlig Hilsen,
Team Rosenkrantz

Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

Vi er særdeles fornøyde med oppholdet, og har nå fått et soleklart førstevalg på hotell når vi er i Bergen. Betjeningen bør få all honør for vennlighet og serviceinnstilling, og de står på for å få gjestene til å føle seg vel. Opplevde smil og glede på alle vi møtte. Resepsjonisten fikk oss til å føle oss oppriktig velkommen ved ankomst. Servitørene i spisesalen slo av en prat ved bordene imens de serverte kaffe, noe man sjelden opplever. Roastbiffen på frokosten er den beste jeg har smakt (selv har jeg snart 20 år i bransjen). Ellers er det mange ting som gjorde oppholdet flott! Stort flott rom med diger tv. Det eneste jeg har å utsette på rommet er at man gjerne kunne hatt termostat for å få ned temperaturen litt. Det skal da sies at varmen ute var høy også, så her er vi veeeeldig inne på flisespikkeri. Keep up the good work!

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, roarde

Kjære Roarde,

Tusen takk for den fantastiske tilbakemeldingen.

Det er svært hyggelig å høre at dere trives så godt på vårt hotell, og var fornøyd med både mat, personellet og hotellets fasiliteter ellers.

Håper du velger oss igjen, så vi kan ønske deg velkommen tilbake ved din neste tur til Bergen.

Vennlig Hilsen,
Team Rosenkrantz

Anmeldt 4. juli 2021

God service. Fikk uoppfordret oppgraderte rom. Rent og ryddig. Stille område. Beliggenheten var supersentral, med et steinkast til Bryggen, Fløibanen og koselige gater i gamlebyen. Hadde med ungdommer som mener det samme.
Etter å ha bodd på andre hoteller i sommer, kunne jeg ønsket et mer miljøvennlig alternativ og bedre produkter på badet. Kunne også ønsket servering ved bordene under frokost fremfor buffet. Tips: Amerikalinjen har minsket matsvinn med 2/3 ved å servere en standardfrokost ved bordene. Likevel følelse av luksus, og man slipper kø.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 283elinn
Thon Hotel Rosenkrantz, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2021

Kjære Elin,

Tusen takk for at du bodde på Thon Hotel Rosenkrantz, og at du tok deg tiden til å skrive en tilbakemelding her på Tripadvisor!

Det er veldig gledelig å lese at dere opplevde god service, fikk gratis oppgradering og hadde kort vei til severdigheter i byen.

Tilbakemeldinger og innspill fra våre gjester er noe vi legger stor vekt på - vi setter pris på dine innspill, og kommer til å ta disse med oss videre.

Ønsker deg en fortsatt god sommer - og hjertelig velkommen tilbake til oss neste gang turen går til Bergen!

Aleksander Christensen

Anmeldt 6. juni 2021

Vi har bodd på hotellet ved to anledninger,like skuffet begge ganger. Informerte hotellet at jeg hadde cøliaki ved booking,men eneste jeg fikk var skikkelig brød. Spurte om de kunne varme det sånn det kanskje var litt mer spiselig, men det var ikke aktuelt. Merking av annen mat var dårlig. Hun som hadde ansvar for frokosten kjeftet på de andre ansatte og var sur! Hun i resepsjonen snakket til oss på en lite hyggelig måte. Mye bråk i gaten utenfor på nattestid. MEGET overpriset hotellopphold.

Takk, leneit
Thon Hotel Rosenkrantz, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2021

Kjære Lene,

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding her på Tripadvisor, og takk for at du bodde hos oss på Thon Hotel Rosenkrantz!

Det er svært beklagelig å lese at oppholdet ikke innfridde til forventningene, men vi er glad for at vi fikk komme i kontakt med deg direkte for å prate om oppholdet. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger, og vil ta kommentarene med oss videre for å kunne bli enda bedre på å gi våre gjester et fantastisk opphold.

Vi håper å få anledningen til å ønske deg velkommen tilbake til Rosenkrantz for å kunne vise oss fra vår beste side!

Ønsker deg en fortsatt god sommer, og en riktig fin dag.

Aleksander Christensen

Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Tok meg en weekendtur på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen. Fikk et godt inntrykk av hotellet allerede etter booking, da de sendte Mail og fulgte opp allerede før ankomst. Ble møtt av en hyggelig og blid resepsjonist som fikk meg til å føle meg veldig velkommen. Rommet var over all forventning! Stort og romslig, rent og gratis vannflaske og toalettartikler på badet, samt tøfler og morgenkåpe på rommet. Utrolig hyggelig personalet og kjempegod service! Her kommer jeg definitivt til å bo neste gang jeg skal på hotell i Bergen. Må også nevne en helt fantastisk frokost med stort og variert utvalg!
10/10!

Dato for oppholdet: september 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, idaskjels
Thon Hotel Rosenkrantz, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2020

Kjære gjest,

Tusen takk for flott tilbakemelding her på Tripadvisor!

Denne tilbakemeldingen gjorde meg så glad, og jeg har delt den med resten av de ansatte på hotellet.

Det er utrolig kjekt å lese at oppholdet innfridde til forventningene på alle nivåer!

Håper vi får den gleden av å ønske deg velkommen tilbake ved en snarlig anledning.

Aleksander