Booking.comUSD 212
TraveluroUSD 253
Trip.comUSD 201
Anmeldt 4. mai 2022

Perfekt beliggenhet i Bergen sentrum. Hyggelig og effektiv betjening, fantastisk god frokost med stort utvalg av varme og kalde retter gjennomsyret av god smak og kvalitet, for eksempel ferskpresset juice, hjemmelaget røykelaks, syltetøy, salater med mer.

Dato for oppholdet: mai 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, h_varh2017
Anmeldt 3. mai 2022

Tre dager på Thon Hotel Rosenkrantz - for en liten Bergens-ferie - var helt ypperlig. Beliggenheten er praktisk, nær Bryggen og Fløibanen, kort vei til Fisketorget og Torgalmenningen. Hyggelig betjening, flott rom, særlig når en kommer oppover i høyden og får litt utsikt. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: april 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Roam811600
Anmeldt 20. april 2022 via mobile enheter

Veldig fornøyd med dette hotellet. Vi kom som småbarnsfamilie og ble veldig godt ivaretatt. Eldste gutten på 4 ble vartet opp av personalet og hadde et supert opphold. God service generelt. Bra frokostbuffet.

Dato for oppholdet: april 2022
Takk, fr0ydisn
Anmeldt 2. mars 2022 via mobile enheter

Et fint hotell med et veldig hyggelig betjening.. Utrolig god oppvartning av hotellets betjeninger på frokostbuffé. Imøte kommende og hyggelig betjening fra første stund til opphold ble avsluttet.. en ryddig og fint hotell med gode senger og store fine familierom..

Dato for oppholdet: februar 2022
Takk, 990rolandg
Anmeldt 16. februar 2022 via mobile enheter

Fint og stort hotellrom, så vi kunne ha gjester innom før vi gikk på byn. Hadde booket business rom, og det var stort og fint, pluss det var Kaffi maskin der vi blir å booke samme rom neste gang

Dato for oppholdet: februar 2022
Takk, solveiga410