2 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 160
Moxy HotelsUSD 160
Agoda.comUSD 160
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Ble tatt i mot med et humør og glede en ikke ser alle steder . Ble glad av og bare være til stede her . Servicen er upåklagelig og alt er bare tipp topp . Rommet er helt fantastisk og konseptet er Mega kult . Barna storkoste seg med å løpe og leke rundt om kring og ikke minst få spille bordtennis med mer . Absolutt det kuleste konseptet av et Hotel vi har vært på .

Takk, MioOnIce
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig fint hotell med veldig god og hyggelig service. Store og fine rom/bad. God og variert frokost. Ikke så formelt som andre hotell - noe som gjør opplevelsen enda bedre siden det ikke blir så høytidelig. Absolutt til å anbefale både for store og små. Kommer gjerne igjen!

Takk, Helle S
Anmeldt 19. juli 2021

Kjempe hyggelig service og fin interiør! Liker godt at det er så uhøytidelig så man føler seg komfortabel med en gang man kommer inn:) Veldig god frokost også. Fin beliggenhet, ikke langt å gå til sentrum.

Takk, 123Emilie456
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Fint hotell, nytt med fin beligenhet (men usentralt). To viktige ting for en god hotellopplevelse trekker ned; steinharde senger gjør søvn utfordrende - og når du endelig kan gå til frokost er fokuset på kul design og begrenset plass med på å lage det fullstendige kaos og lange køer. Lite utvilt etter vår natt på moxy ;-(

Romtips: Dyr parkering, usentralt
Takk, Øystein N
Anmeldt 14. juli 2021

Et nytt, rent og stilfullt hotell. Flott design og omgivelser. Hyggelig og effektiv internasjonal betjening med til dels begrensede norskkunnskaper. Merk også at hotellets websider finnes på mange språk, men ikke på norsk.

Med en rimelig døgnpris hadde vi ingen problemer med å akseptere sparsom møblering i rommet, lite badeværelse, ingen oppbevaringsskap eller skuffer eller mer trendy enn komfortabel møblering i resepsjon og barområdet. Frokosten i dette området var bra, men sittende på en puff ble det en litt spesiell opplevelse.

Vi bodde på hotellet i flere dager, og siden vi hadde mange gjøremål med bil til forskjellige steder i Bergen hadde vi sjekket parkeringsforholdene på forhånd. Hotellet opplyste at det kostet 30 kroner per time, men begrenset til maksimum 180 kroner per døgn. Det samme var opplyst på Sesam Sesam sine websider der parkeringen er organisert. Det ble ikke opplyst om at avregningen mot de 180 kronene ble startet på nytt hver gang vi kjørte inn på parkeringsområdet. Vi endte opp med å betale over 350 kroner per døgn i snitt.

Selv om dette var et fascinerende hotellkonsept med en flott betjening, ble ikke dette hotellet for oss. Til det var parkeringen for dyr og for uorganisert.

Takk, Erik M