Moxy Hotels
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Vi var her i fire netter. Hotellet ligger flott til i vannkanten, vi hadde rom med utsikt over sjøen. Bedre får du det ikke. Veldig fancy hotell, hip dekor, ikke engang en garderobeløsning på rommet, bare armeringsnett på veggen til oppheng, greit nok. Flere gjester klaget over harde senger, vi synes de var grei nok.
Det merkes tydelig at hotellet er i en oppstartsfase og at design har gått forran funksjon, spesielt i frokost/barområdet.
Selv med halvt belegg på hotellet var det komplett kaos hver morgen til frokost. Det var ikke laget noen løsning for booking av tid til frokost og kom du ikke i god tid før 9, fikk du ikke noe sted å sitte og det var slett ikke sikkert at det var mat du kunne tenke deg å spise igjen på buffeten. En dag hadde betjeningen glemt å tine glutenfritt brød og ingen av betjeningen hadde oppfinnsomhet nok til å legge litt glutenfritt brød i en brødrister eller ovn og løse saken.
Ut over dette var betjeningen svært hyggelig, men tydeligvis var ikke alle så erfarne.
Vår rom lå som sagt mot vannet og vi fant ut at de rommene hadde ikke air-conditioning. Når vi var der, var det den varmeste perioden i Bergen på år og da var det en utfordring.

Vi kommer nok til å prøve hotellet igjen ved en senere anledning og håper da at de utfordringene som er nevnt her er løst og at vi kan gi en bedre anmeldelse da.

Takk, P9516PJfrankh
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Jeg og min bedre halvdel er jevnlig innom Moxy for å nyte et lett måltid og god drikke til rimelige priser, samt flott utsikt fra en spennende innredet foajee/resepsjon/spisested. Det er imidlertid også spennende å bestille mat og drikke på kveldstid; du vet ikke alltid hva du får, når du får det, eller om du får det….. men vi kommer alltid tilbake da personalet er både serviceminded, hyggelige og roter det hele til på en ytterst sjarmerende måte:-) Som overnattende hotellgjest ville det muligens vært mer plagsomt….. Mulig det skyldes restriksjoner pga corona, eller manglende oversikt over bordene. Ikke vet vi!

Takk, edvinh332
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Ble tatt i mot med et humør og glede en ikke ser alle steder . Ble glad av og bare være til stede her . Servicen er upåklagelig og alt er bare tipp topp . Rommet er helt fantastisk og konseptet er Mega kult . Barna storkoste seg med å løpe og leke rundt om kring og ikke minst få spille bordtennis med mer . Absolutt det kuleste konseptet av et Hotel vi har vært på .

Takk, MioOnIce
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig fint hotell med veldig god og hyggelig service. Store og fine rom/bad. God og variert frokost. Ikke så formelt som andre hotell - noe som gjør opplevelsen enda bedre siden det ikke blir så høytidelig. Absolutt til å anbefale både for store og små. Kommer gjerne igjen!

Takk, Helle S
Anmeldt 19. juli 2021

Kjempe hyggelig service og fin interiør! Liker godt at det er så uhøytidelig så man føler seg komfortabel med en gang man kommer inn:) Veldig god frokost også. Fin beliggenhet, ikke langt å gå til sentrum.

Takk, 123Emilie456