“Mangelfull service”
Anmeldelse av Villa Paradiso Ole Bull

Villa Paradiso Ole Bull
Vurdert som nr. 253 av 470 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Velkommen til en autentisk italiensk restaurant med vedfyrt pizzaovn. Vi serverer deg den autentiske, napolitanske pizzaen, med myk bunn og boblete brem, i tillegg til et hav av delikate retter med smaker fra Middelhavsområdet. Nyt snacks og noe godt i glasset i Bar Bellini, før du tar turen opp til à la carte avdelingen i 2. etasje, der du kan se pizzaioloene gjøre sine pizzakunster. Benvenuto!
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Mangelfull service. Måtte purre på drikke og mat. Ventet en drøy time på maten. Ingen informasjon underveis. Pizzaene var gode da de først kom.

Dette er ikke som i Oslo.

Takk, 609livb

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Denne restauranten anbefales. Vi hadde to ulike pizzaer, begge var veldige gode. Hyggelig betjening. Fint lokale. Kommer gjerne tilbake.

1  Takk, eliaks
Anmeldt 8. juli 2021

Vi fikk bord enda det var sent og mange andre plasser var fulle. Servitøren ga beskjed at det var noe lang ventetid på maten så vi bestilte to forretter, den ene ble feil, men det ordnet hun fort opp i, vi fikk riktig og den andre var «på huset» hovedretten kom etter kort tid og alt smakte nydelig. Muligens beste pizza i Bergen. God mat og drikke, hyggelig peronell og god service. Vi er meget fornøyde og gleder oss til å spise der igjen.
Også stort pluss for nydelig lokale og behagelig italiensk musikk i bakgrunnen som virkelig satt stemningen.

1  Takk, Sissel81
Anmeldt 8. juli 2021

Jeg var her og spiste med samboer og mødre. Vi var alle svært fornøyd med maten vi fikk, samt tiden det tok før maten kom. God service var det også, servitørene var flink å sørge for at alt var som det skulle være.

1  Takk, 350christoffer
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Etter lang tid for å få bestilt, måtte vi vente 1 time og 50 min for å få maten. Noe som er rimelig lang tid for tre pizza og en salat. Om det var spesielt lang hevetid på pizzadeigen eller om kokken var sovnet vet vi ikke for vi fikk Ingen info eller beklagelse fra servitør at maten var forsinket. Etter halvannen time fikk vi brød på bordet etter vi spurte etter det selv da vi var ganske sulten.
Helt ok pizza, men litt vassen i midten. Altfor mye parmesan på pizza Parma.
Kommer ikke til å gå hit igjen eller anbefale til noen. Da får man bedre pizza og service andre steder.

1  Takk, 336kristinej

Reisende som så på Villa Paradiso Ole Bull, så også på

Har du vært i Villa Paradiso Ole Bull? Del dine erfaringer!