“Aldri mer Villa Paradiso Ole Bull! ”
Anmeldelse av Villa Paradiso Ole Bull

Villa Paradiso Ole Bull
Vurdert som nr. 259 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Velkommen til en autentisk italiensk restaurant med vedfyrt pizzaovn. Vi serverer deg den autentiske, napolitanske pizzaen, med myk bunn og boblete brem, i tillegg til et hav av delikate retter med smaker fra Middelhavsområdet. Nyt snacks og noe godt i glasset i Bar Bellini, før du tar turen opp til à la carte avdelingen i 2. etasje, der du kan se pizzaioloene gjøre sine pizzakunster. Benvenuto!
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Null service. Vi måtte selv oppsøke personalet for å få bestilt, for å få påfyll av drikke (påfyll ble vann da husets rødvin var syltynn) og vi måtte oppsøke personalet for å få betalt.
Vi måtte vente over 1 time på maten.
Tomatsausen på pizzaen smakte inter annet enn sur tomat.
Lyden/klangen i lokalet var helt forferdelig. Som å sitte på Mc Donalds. Ingen tekstiler eller lyddemping.
Aldri mer Villa Paradiso Ole Bull!

1  Takk, Marianne L

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Maten kom fort, drikken kom ikke. Spiste ute så måtte inn og spørre etter den. Ingen oppfølging ved bordet. Fikk heller ikke servietter, bestikk eller tallerkner, måtte inn å spørre etter det også. Maten var god, men det hjelper ikke når totalopplevelsen sviktet. Villa Paradiso på Frogner og i Karl Johan er langt bedre, så dette var trist.

Takk, 423alexandere
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Maten kom før drikken og servicen var utrolig dårlig, fikk ingen spørsmål om maten var god eller annet. Ikke det samme som Oslo.

Takk, Philip A
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Mangelfull service. Måtte purre på drikke og mat. Ventet en drøy time på maten. Ingen informasjon underveis. Pizzaene var gode da de først kom.

Dette er ikke som i Oslo.

Takk, 609livb
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Denne restauranten anbefales. Vi hadde to ulike pizzaer, begge var veldige gode. Hyggelig betjening. Fint lokale. Kommer gjerne tilbake.

1  Takk, eliaks

Reisende som så på Villa Paradiso Ole Bull, så også på

Har du vært i Villa Paradiso Ole Bull? Del dine erfaringer!