“God mat og flott service”
Anmeldelse av Villa Paradiso Ole Bull

Villa Paradiso Ole Bull
Vurdert som nr. 255 av 470 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Velkommen til en autentisk italiensk restaurant med vedfyrt pizzaovn. Vi serverer deg den autentiske, napolitanske pizzaen, med myk bunn og boblete brem, i tillegg til et hav av delikate retter med smaker fra Middelhavsområdet. Nyt snacks og noe godt i glasset i Bar Bellini, før du tar turen opp til à la carte avdelingen i 2. etasje, der du kan se pizzaioloene gjøre sine pizzakunster. Benvenuto!
Anmeldt 16. august 2021

Vi fikk først anvist et bord som hadde utsikt rett i veggen. Etter en liten stund, ble nabo-bordet ledig og vi spurte om å få bytte bord. Det var ingen problem. Rask service, hyggelig betjening og god mat. Kommer helt sikkert tilbake her.

Takk, 123mariannen

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Linguine alle vongole, helt perfekt. Så enkelt og likevel helt fantastisk god. Virkelig en smaksopplevelse. Hyggelig og serviceinnstilte servitører.

Takk, Ingmund R
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Meeeget god pizza! Service og personale….meget stor forbedring potensiale. Fram og tilbake for å få bekreftet bestilling og til slutt levert feil pizza. Bestilt et glass hvit vin..servert rød vin. Bestilt dobbelt espresso og levert enkelt og kalt.

Takk, Bruno G
Anmeldt 3. august 2021

Vi har ikke bestilt på forhånd, men fikk plass. Maten var nydelig. Service var bra. Servitøren var hyggelig. Det er mer utvalg av mat i Bergen enn i Villa Paradiso på Frogner i Oslo.

Takk, D404ALannal
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Dårlig mat og dårlig service. Pizzaen var bløt og udelikat, smakte heller ikke så mye. Personalet snakket kun med hverandre og viste lite eller ingen opperksomhet til kundene. Dårlig opplevelse, vil ikke anbefale noen å dra hit.

Takk, linesH2547EH

Reisende som så på Villa Paradiso Ole Bull, så også på

Har du vært i Villa Paradiso Ole Bull? Del dine erfaringer!