“Helt nydelig mat!”
Anmeldelse av Villa Paradiso Ole Bull

Villa Paradiso Ole Bull
Vurdert som nr. 253 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Velkommen til en autentisk italiensk restaurant med vedfyrt pizzaovn. Vi serverer deg den autentiske, napolitanske pizzaen, med myk bunn og boblete brem, i tillegg til et hav av delikate retter med smaker fra Middelhavsområdet. Nyt snacks og noe godt i glasset i Bar Bellini, før du tar turen opp til à la carte avdelingen i 2. etasje, der du kan se pizzaioloene gjøre sine pizzakunster. Benvenuto!
Anmeldt 20. august 2021

Nydelig mat, god atmosfære, snille kelnere, kjempegod service! Desidert Bergens beste sted for italiensk mat!

Takk, helenesolo

Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig atmosfære! Maten kom raskt, og var veldig god! Også veldig hyggelige servitører. Anbefaler alle å besøke denne restauranten midt i Bergen sentrum

Takk, 308idas
Anmeldt 19. august 2021

Kjempefornøyd med besøket. Super god pizza og og veldig bra service! Kommer helt klart tilbake til denne restauranten

Takk, ingeborggh
Anmeldt 16. august 2021

Vi fikk først anvist et bord som hadde utsikt rett i veggen. Etter en liten stund, ble nabo-bordet ledig og vi spurte om å få bytte bord. Det var ingen problem. Rask service, hyggelig betjening og god mat. Kommer helt sikkert tilbake her.

Takk, 123mariannen
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Linguine alle vongole, helt perfekt. Så enkelt og likevel helt fantastisk god. Virkelig en smaksopplevelse. Hyggelig og serviceinnstilte servitører.

Takk, Ingmund R

Reisende som så på Villa Paradiso Ole Bull, så også på

Har du vært i Villa Paradiso Ole Bull? Del dine erfaringer!