“Hva i alle dager var dette :(”
Anmeldelse av Villa Paradiso Ole Bull

Villa Paradiso Ole Bull
Vurdert som nr. 274 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Velkommen til en autentisk italiensk restaurant med vedfyrt pizzaovn. Vi serverer deg den autentiske, napolitanske pizzaen, med myk bunn og boblete brem, i tillegg til et hav av delikate retter med smaker fra Middelhavsområdet. Nyt snacks og noe godt i glasset i Bar Bellini, før du tar turen opp til à la carte avdelingen i 2. etasje, der du kan se pizzaioloene gjøre sine pizzakunster. Benvenuto!
Anmeldt 6. september 2021

Var ute for å feire 20-års dag til vår datter. Bestilte forrett, den kom aldri. Ventet 70 min på mat som var kald og ble sendt ut igjen. Pizza var smakløs og bløt i midten, Bestilte mer drikke som heler ikke kom, men drikken var ført på regningen. Første og siste gang vi besøker Villa Paradiso.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, S4767UDjanem

Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Prøv Tartufo e Parma! Helt nydelig pizza! Absolutt verdt å prøve ut med godt selskap! Utrolig god service!………………………..

1  Takk, Hannah Veslemøy S
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Ypperlig god pizza og hyggelige servitører! Maten kom fort og drinkene var av god kvalitet! Hadde en veldig hyggelig kveld med venner. Vi kommer garantert tilbake!

Takk, nathaliezoe99
Anmeldt 20. august 2021

Nydelig pizza og god service! Anbefales for alle og enhver! Stemningen er god, man kn sitte fredelig og se ut på gaten på spennende mennesker

Takk, kristinehansenaas
Anmeldt 20. august 2021

Fantastisk service og nydelig mat! Herlige og hyggelig folk som jobber her. Anbefales på det sterkeste!

1  Takk, JohanneM225

Reisende som så på Villa Paradiso Ole Bull, så også på

Har du vært i Villa Paradiso Ole Bull? Del dine erfaringer!