“Dårlig opplevelse”
Anmeldelse av Villa Paradiso Ole Bull

Vurdert som nr. 264 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Velkommen til en autentisk italiensk restaurant med vedfyrt pizzaovn. Vi serverer deg den autentiske, napolitanske pizzaen, med myk bunn og boblete brem, i tillegg til et hav av delikate retter med smaker fra Middelhavsområdet. Nyt snacks og noe godt i glasset i Bar Bellini, før du tar turen opp til à la carte avdelingen i 2. etasje, der du kan se pizzaioloene gjøre sine pizzakunster. Benvenuto!
Anmeldt 21. september 2021 via mobile enheter

Maten Lunken men god på smak. måtte vente på pizzaen som i tillegg ikke var varm, pizzaen virker rå på midten, pastaen var lite varm, vannet var lunkent.

2  Takk, hildee581
Villa Paradiso Majorstua, Other på Villa Paradiso Ole Bull, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2021

Ciao! Takk for din tilbakemelding. Vi tar kommentaren din videre intern, for å unngå gjentagelser i fremtiden. Velkommen tilbake til oss
Cordiali Saluti,

Anmeldt 19. september 2021

Var i bursdag til en venninne med en gruppe på 12. vi hadde bestilt bord til alle men da vi kom ble vi plassert på to ulike bord uten at vi hadde blitt varslet om dette tidligere. Vi spurte om det var mulig å gjøre noe med dette da det endte opp med at 3 satt på et eget bord med skillevegg mellom oss og det andre bordet - dette var da ikke mulig da de sa hele restauranten var fullbooket. Likevel sto bordene bak oss tom helt til vi gikk derfra. I tillegg til dette var det ikke qr-kode til skanning av mat og drikke meny på det ene bordet, dette måtte vi spørre om da ingen som jobbet der gadd å hjelpe oss de første 20 minuttene vi satt der. Tok også tid før de kom og tok bestilling av mat. Maten kom etter 30 minutter men den levde ikke opp til forventningene, kjedelig og smakløs pizza var det virkelig. Drinken jeg bestilte etter maten kom ikke og etter 25 min måtte jeg huke tak i en servitør, noe som absolutt ikke var lett da de sto og snakket med hverandre istedenfor å følge opp med gjestene. Fikk til slutt drinken min etter jeg hadde betalt og rett før vi skulle gå så jeg måtte da sluke den før jeg gikk. Absolutt ikke en bra opplevelse og ikke en restaurant jeg kommer til å besøke igjen.

2  Takk, Selmajerad

Ciao Selma! Takk for din tilbakemelding. Vi har forståelse for at dette var en kjedelig opplevelse, og slik skal det ikke være. Vi tar kommentaren din videre intern, for å unngå gjentagelser i fremtiden.
Cordiali Saluti,

Anmeldt 6. september 2021

Var ute for å feire 20-års dag til vår datter. Bestilte forrett, den kom aldri. Ventet 70 min på mat som var kald og ble sendt ut igjen. Pizza var smakløs og bløt i midten, Bestilte mer drikke som heler ikke kom, men drikken var ført på regningen. Første og siste gang vi besøker Villa Paradiso.

1  Takk, S4767UDjanem
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Prøv Tartufo e Parma! Helt nydelig pizza! Absolutt verdt å prøve ut med godt selskap! Utrolig god service!………………………..

1  Takk, Hannah Veslemøy S
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Ypperlig god pizza og hyggelige servitører! Maten kom fort og drinkene var av god kvalitet! Hadde en veldig hyggelig kveld med venner. Vi kommer garantert tilbake!

Takk, nathaliezoe99

Reisende som så på Villa Paradiso Ole Bull, så også på

Har du vært i Villa Paradiso Ole Bull? Del dine erfaringer!