“Kald fornøyelse, ikke verdt det”
Anmeldelse av Villa Paradiso Ole Bull

Vurdert som nr. 262 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Velkommen til en autentisk italiensk restaurant med vedfyrt pizzaovn. Vi serverer deg den autentiske, napolitanske pizzaen, med myk bunn og boblete brem, i tillegg til et hav av delikate retter med smaker fra Middelhavsområdet. Nyt snacks og noe godt i glasset i Bar Bellini, før du tar turen opp til à la carte avdelingen i 2. etasje, der du kan se pizzaioloene gjøre sine pizzakunster. Benvenuto!
Anmeldt 23. oktober 2021

Etter å ha booket det vi trodde ville være en koselig middag for to på deres restaurant satt vi i går igjen med en elendig opplevelse.

Vi ble plassert bakerst i lokalet nærmest døren. Som gikk opp og igjen hele tiden. Døren over denne stod åpen og uteluften ble dermed kastet over oss som en vifte hver gang innerdøren gikk opp. Vi spurte om å få skifte bord. Dette var ikke mulig. Selv om det var flere bord som stod ledig i hele perioden vi var der.

De glemte drinken til venninnen min. Og maten, vel den kom etter en laaang stund, godt svidd, men kald. Ingen var interessert i å høre om hvordan det gikk eller om maten var bra. Ingen kom bort til bordet vårt etter at maten var kastet på bordet og kelneren la på sprang bort fra oss.

Når vi bestemte oss for å gå. Og gav beskjed om at dette hadde vært en ytterst ubehagelig opplevelse. Fikk vi bare til svare at det forstår jeg. Men vi fikk ingen forslag til avslag i pris eller noe annet.

Iført tykk ull, med ullskjerf og dunjakke som teppe har vi altså fryst oss igjennom en lang venting, for å få levert kald pizza. Som i mitt hode, etter at pizzaen skal ha vært stekt i en varm stenovn ikke klarer å bli kald på de få meterene den skulle transporteres før den kom til vårt bord.

Kan ikke si at jeg kan anbefale noen å dra hit. Da ingen bryr seg om du sitter godt eller om maten smaker. Og kundekontakt eksisterer ikke.

1  Takk, veronicasM1236KK
Villa Paradiso Majorstua, Other på Villa Paradiso Ole Bull, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2021

Ciao! Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Det er leit å høre om opplevelsen deres hos oss. Slik service og kvalitet på mat ønsker vi ikke å stå for. Vi tar med oss din tilbakemelding videre, for å unngå gjentagelser i fremtiden.

Anmeldt 20. oktober 2021 via mobile enheter

Grei mat, men servicen er helt elendig. Familie på 7 stk, 2 av oss fikk maten 15 minutter etter de andre, og den ene retten var feil. Vi ga beskjed, men fikk ingen beklagelse fra servitøren, og vi fikk heller ikke noe kompensasjon.

Takk, Renate M
Villa Paradiso Majorstua, Other på Villa Paradiso Ole Bull, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. oktober 2021

Ciao! Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Det er leit å høre om opplevelsen din hos oss. Slik service ønsker vi ikke å stå for. Vi tar med oss din tilbakemelding videre, for å unngå gjentagelser i fremtiden.

Anmeldt 19. oktober 2021

7 til bords, 2 retter kommer 15 minutter etter!!! Og da er den ene feil, og ingen beklagelse! Tragisk!!

Takk, 66rune_

Ciao! Det er veldig kjedelig å høre at opplevelsen ikke tilfredstilte denne gang. Det ønsker vi å beklage. Tusen takk for at du bruker tid på å gi oss denne tilbakemeldingen.

Anmeldt 17. oktober 2021

Kjempe god mat og drikke. Servitørene derimot var lite imøtekommende og sure. Ikke noe hyggelig å oppleve.

Takk, FudEriam

Ciao! Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Det er leit å høre at servicen vår ikke leverte denne gangen. Vi tar med oss din tilbakemelding videre, for å unngå gjentagelser i fremtiden.

Anmeldt 21. september 2021 via mobile enheter

Maten Lunken men god på smak. måtte vente på pizzaen som i tillegg ikke var varm, pizzaen virker rå på midten, pastaen var lite varm, vannet var lunkent.

Dato for besøk: september 2021
2  Takk, hildee581
Villa Paradiso Majorstua, Other på Villa Paradiso Ole Bull, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2021

Ciao! Takk for din tilbakemelding. Vi tar kommentaren din videre intern, for å unngå gjentagelser i fremtiden. Velkommen tilbake til oss

Reisende som så på Villa Paradiso Ole Bull, så også på

Har du vært i Villa Paradiso Ole Bull? Del dine erfaringer!