Vio.com
StayForLong
eDreams
Etrip
Anmeldt 25. oktober 2018

Var her i 2 netter. Føles som sykehusavdeling på flere vis. Enkel mat, god frokost, men elendig utvalg på kveldsmat. Middagen er enkel, men ordentlig norsk husmannskost.
Gode senger, men sykehus-sengetøy gjør at man føler seg veldig hospitalisert.
Kjekt at det er nære Haukeland sykehus, med egen undergang fra hotellet direkte til sentralblokken.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Turfrokena
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Vi fant dette på booking og skjønte ikke at dette var sykehotellet til Haukeland. De gjør det de kan for å fremstå som et ordinært hotell men det er det IKKE. de har helsevesen dynetrekk og alarm på rommene. Frokosten er a la mcdonalds med selvbetjent avrydding(!!) Irriterende at de oppgir gratis parkering på booking og så må du betale når du kommer. Når man forsøker å få resepsjonisten til å forstå det kundeuvennlige i det slår hun bare oppgitt ut med armene. Anbefales IKKE hvis man ikke er pasient på Haukeland og trenger kort vei til behandling!!!

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, jkveder
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Rimelig, rent, pent, moderne hotell med god service og alt du trenger for overnatting som pårørende eller pasient ved Haukeland sykehus. Praktisk at hotellet ligger vegg-i-vegg med sykehuset, dog dårlig kollektivforbindelse til sentrum og flyplass. Grei mat i kafeen/spisesalen og mulighet for å bestille snacks, pizza eller et glass vin på rommet om man ønsker noe utenom. Mer enn greit!

Dato for oppholdet: september 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Ambient
Anmeldt 15. august 2018

Overnattet 1 natt her, stort,lyst og fint rom, sikkert nyoppusset. Komfortabel seng, både god lenestol og skrivebord med stol. Hadde helpensjon, og fikk nydelig middag, kunne velge mellom kjøttrett og fiskerett. Det ble servert god kveldsmat, både brød, rundstykker og varm suppe. Frokosten var også bra, godt utvalg der også.
Rolig nabolag, ikke noe bråk som forstyrret nattesøvnen. De ansatte i resepsjonen var svært hyggelige og hjelpsomme.

Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Jorunnirene
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Hadde dobbeltrom som var veldig bra. Hadde også full pensjon med «grisemat». Jeg synes at et hotel som har en stor andel pasienter må legge større vekt på matlagingen. Elendige kokkeprestasjoner. Fikk nakkekoteletter en dag som var så seige at kniven ikke kunne skjære seg gjennom dem.

Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, Sveinberit