Expedia.comUSD 116
Vio.comUSD 99
EtripUSD 115
Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Ble møtt av resepsjonist som var lite hyggelig og mest opptatt av å tygge på tyggisen sin. God størrelse på rommet mitt, men flere i reisefølge hadde små og lite trivelige rom. Skitne drikkeglass på rommet. Frokosten var ikke imponerende på noen måte, og frokostlokalet var trangt og altfor lite. Man får glutenfritt brød på forespørsel.

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, Elitine77
Ine K, Front Office Manager på Augustin Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2018

Hei,

Vi beklager virkelig at du ikke har fått en god opplevelse og service fra våre ansatte, Takk for at du deler dine tanker og vi vil selvfølgelig ta dette videre med den det gjelder.

Med Vennlig hilsen

Anmeldt 9. september 2018

Vi var 24 gjester på hotellet fra 31.8. til 2.9. Bra hotell som ligger sentralt i Bergen sentrum. Hyggelig personale. Flott oppdekking og en fantastisk middagsmeny som vi alle var imponert over. Takk skal dere ha.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, RoyH1715
Ine K, Front Office Manager på Augustin Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Kjekt å høre at dere hadde et fint opphold her hos oss.
Håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake

Anmeldt 3. september 2018

Da vi kom, ble vi møtt av en hyggelig, men veldig trøtt resepsjonist som hjalp oss med å finne et greit sted å parkere. Vi hadde bedt om rom til fire personer, men det var bare klargjort til tre. Dette ble raskt ordnet opp i. Familierommet var litt trangt, men det gikk helt fint. Bergen er så fin by, at det ikke er noe vits å være på rommet sitt uansett. Det gikk ikke an å lukke vinduet, men da vi var der, var det så varmt, at det hadde vi heller ikke behov for. Så til vår bruk var dette supert. Hotellet hadde en fin og avslappende lobby med spill og blader som var veldig koselig. Frokosten var veldig god, med ekte pannestekt eggerøre, ikke sånn kjedelig maskinstekt som mange har. Litt minus for en del dårlig allergimerking av brødet, kakene og rundstykkene. Der måtte vi spørre personalet som måtte undersøke, og det tok litt tid. Men de var hyggelige og hjelpsomme, og de klarte å finne ut av det. Alt i alt et fint og koselig hotell som lå nært alt man ønsker å se i Bergen som førstegangsturist.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Eva H
Ine K, Front Office Manager på Augustin Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2018

Tusen Takk for hyggelig tilbakemelding.
Så kjekt at dere hadde et fint opphold her hos oss. Beklager at ikke rommet var slik som bestilt men flott det løste seg raskt.
Ang.frokost skal jeg bringe dette videre til vår kjøkkensjef slik at vi kan allergimerke maten bedre.

Anmeldt 7. august 2018

Bra hotell som ligger rett ved fisketorget. Ikke mer enn 20min unna ligger også Akvariet osm er verd ett besøk. Frokosten var overraskende bra.Betjeningen på hotellet var meget imøtekommende og hjelpsomme.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, sveinn2013
Ine K, Front Office Manager på Augustin Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2018

Hei Svein,

Takk for hyggelig tilbakemelding. Kjekt at dere trivdes her hos oss.

Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Vi bodde på hotellet med en toåring og en baby i tre nettet. Stor & god frokostbuffet, men noe trangt. Ikke like lett å finne plass til en familie med to barn. Store fine rom, men litt upraktisk at sengen er to enkelt senger satt sammen til en dobbel. Trekk for at lyden fra andre rom bar svært godt igjennom ventilasjons anlegget. Meget trivelig og behjelpelig personale. Størrelsen på rommene og personalet gjør at vi gjerne overnatter her igjen.

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, victoriasL4275RD
Ine K, Front Office Manager på Augustin Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2018

Hei Victoria,

Takk for hyggelig tilbakemelding. kjekt at dere hadde et hyggelig opphold hos oss. Siden vi er et litt eldre hotell er vi dessverre ikke så lydtett som nyere bygninger er men håper dere likevell fikk en god natt søvn.