Expedia.comUSD 141
eDreamsUSD 141
CheapTicketsUSD 141
Orbitz.comUSD 141
Anmeldt 9. desember 2018

Vi hadde bestilt julemat sammen med vennepar ,ble hyggelig mottatt og fikk bord i Altona vinbar som er et intimt sted. Vi fikk umiddelbar service på bestilling som var lutefisk, pinnekjøtt og stekt kveite,alle måltid var meget gode.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 620harald
Ine K, Front Office Manager på Augustin Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Hei Harald,

Takk for din tilbakemelding, så kjekt og se at dere ble ivaretatt under deres besøk på Historiske Altona,
Vi setter pris på vår gjester meninger og vil ta det videre til våre ansatte.

Anmeldt 13. november 2018

Sentraltift butikker og restauranter. Noe små rom, litt slitt. Trafikkstøy på rom mot veien. Hotellet har sjel i veggene. Enkel og ok frokost. God service og hyggelige ansatte i resepsjon. Rask innsjekk

Romtips: Støy på rom som vender mot gata
Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Nina P
Ine K, Front Office Manager på Augustin Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Hei Nina,

Tak for hyggelig tilbakemelding, Så kjent at du var fornøyd med service nivået på hotellet.

Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Ble møtt av resepsjonist som var lite hyggelig og mest opptatt av å tygge på tyggisen sin. God størrelse på rommet mitt, men flere i reisefølge hadde små og lite trivelige rom. Skitne drikkeglass på rommet. Frokosten var ikke imponerende på noen måte, og frokostlokalet var trangt og altfor lite. Man får glutenfritt brød på forespørsel.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Elitine77
Ine K, Front Office Manager på Augustin Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2018

Hei,

Vi beklager virkelig at du ikke har fått en god opplevelse og service fra våre ansatte, Takk for at du deler dine tanker og vi vil selvfølgelig ta dette videre med den det gjelder.

Med Vennlig hilsen

Anmeldt 9. september 2018

Vi var 24 gjester på hotellet fra 31.8. til 2.9. Bra hotell som ligger sentralt i Bergen sentrum. Hyggelig personale. Flott oppdekking og en fantastisk middagsmeny som vi alle var imponert over. Takk skal dere ha.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, RoyH1715
Ine K, Front Office Manager på Augustin Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Kjekt å høre at dere hadde et fint opphold her hos oss.
Håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake

Anmeldt 3. september 2018

Da vi kom, ble vi møtt av en hyggelig, men veldig trøtt resepsjonist som hjalp oss med å finne et greit sted å parkere. Vi hadde bedt om rom til fire personer, men det var bare klargjort til tre. Dette ble raskt ordnet opp i. Familierommet var litt trangt, men det gikk helt fint. Bergen er så fin by, at det ikke er noe vits å være på rommet sitt uansett. Det gikk ikke an å lukke vinduet, men da vi var der, var det så varmt, at det hadde vi heller ikke behov for. Så til vår bruk var dette supert. Hotellet hadde en fin og avslappende lobby med spill og blader som var veldig koselig. Frokosten var veldig god, med ekte pannestekt eggerøre, ikke sånn kjedelig maskinstekt som mange har. Litt minus for en del dårlig allergimerking av brødet, kakene og rundstykkene. Der måtte vi spørre personalet som måtte undersøke, og det tok litt tid. Men de var hyggelige og hjelpsomme, og de klarte å finne ut av det. Alt i alt et fint og koselig hotell som lå nært alt man ønsker å se i Bergen som førstegangsturist.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Eva H
Ine K, Front Office Manager på Augustin Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2018

Tusen Takk for hyggelig tilbakemelding.
Så kjekt at dere hadde et fint opphold her hos oss. Beklager at ikke rommet var slik som bestilt men flott det løste seg raskt.
Ang.frokost skal jeg bringe dette videre til vår kjøkkensjef slik at vi kan allergimerke maten bedre.