FindHotelUSD 142
eDreamsUSD 141
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Vi forventet et fint hotell i gammeldags stil, men istedenfor fikk vi oppleve utslitt interiør og mangel på renhold. Vi fikk ikke noe beskjed om parkeringsmuligheter ved Augustin og måtte da parkere i en garasje litt lenger unna hotellet. Noe så enkelt som dusj måtte planlegges på forhånd siden varmt vann kom etter 10-20 min. Frokost var heller ikke noe å skryte av. En dame i resepsjonen slutta å hilse på oss etter at vi klaga på det vi ikke syntes var greit. Eneste bra som er verdt å nevne var beliggenhet. Ellers dårlig og skuffende.

Takk, klaudia_gs
Ine Kongshavn, Other på Augustin Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2020

Hei Klaudia,

Vi beklager så mye at ikke Augustin strakk helt til under ditt opphold hos oss.
i forsøker så godt vi kan å levere det beste produktet vi kan.
For øyeblikket er det planlagt en oppussing av hotellet vinter 2020, dette gleder vi oss masse til.
Kanskje dere gir oss en ny sjanse i 2021?

Med vennlig Hilsen

Anmeldt 23. februar 2020

Veldig upersonlig og iskaldt rom. Arbeid utforbi ,og det startet TIDLIG. Ingen såg deg,,følte meg som luft. Men,,altona vi bar gjorde det godt igjen. Fantastisk mann åjobb der om kvelden men,,reiser igjen nå,,men pga arbeid og trafikk velger eg annet hotell denne gangen

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, Tove H
Ine K, Front Office Manager på Augustin Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2020

Hei Tove,

Takk for at du tar deg tid til å dele dine tanker rundt ditt opphold med oss, Vi beklager at ikke alt var slik som ønsket, men håper dere allikevel hadde en hyggelig feiring her i Bergen. Altona vinbar er vår store stolthet, med lokale råvarer, en av Norges største vin samlinger og alltid et smil på lur leverer dem fullklasse service.
Service skal selvfølgelig være fokus i alle våre avdelinger på hotellet, så igjen beklager vi at dette ikke ble utført.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 1. desember 2019 via mobile enheter

Bodde 4 netter på dette hotellet, alt var helt topp, ingenting å sette fingeren på. Ligger veldig sentralt til, gåavstand til det meste du vil se i Bergen :) Skal jeg foreslå noe, må det være flere veganske alternativer i frokosten enn syltetøy, tomat og agurk + vegansk smør.

Dato for oppholdet: november 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, FarAway00603644641
Ine K, Front Office Manager på Augustin Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2019

Heia,

Så kjekt og høre fra deg, Vi forsøker å være et hjem vekke fra hjemmet for våre gjester ,
så alltid kjekt å høre at vi har truffet på spikeren. Om du gir beskjed før du ankommer forsøker vi alltid å handle inn litt extra til frokosten.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 27. oktober 2019

Hyggelig og effektiv innsjekking. God frokost. Hotellet lå bra plassert.

Lite rom. Veldig trangt bad. Nesten ikke plass til å sette seg på do. Varmekabler på badet fungerte ikke. Ingen utsikt. Fra vinduet så man inn i et privat hjem.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, KennethPettersen
Ine K, Front Office Manager på Augustin Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. oktober 2019

Hei,

Takk for at du deler dine meninger med oss, Vi beklager at vi ikke helt levde opp til dine forventinger.
Vi har noen flotte superiour room med utsikt og kaffe og te muligheter som vi anbefaler til våre gjester som ønsker litt extra.

Med Vennlig hilsen

Anmeldt 20. oktober 2019

Resepsjonen var hyggelig og yte god service. Badet luktet fryktelig og var tydelig ikke sjekket før vi kom... Muligens ikke brukt på en stund og lukten kom sansynligvis fra rørene. Dårlig sluk på gulvet og med dårlig fall mot sluken så måtte vi ty til håndduker for å få bort vann etter vi dusjet. Listene på badet var i dårlig forfatning, mulig til dels mugg. Madrassene i senga nærmer seg behov for utskifting, fjørene i sovesofaen var også dårlig. Frokostsalen var liten og trang når der var mange gjester, og det var noe kjølig der, noe som gjorde att varm mat fort ble kald. Hyggelig bakgård med spennende belysning. Og den utrolige overraskelsen for en som er glad i god vin... Vinbaren i kjelleren som til og med folk jeg kjenner fra Bergen som har jobbet 40 år i restaurantbransjen ikke kjente til... Dette er en historisk perle dere kan skape større blest om. hyggelig lite lekehjørne i lobbyen... lekene kan kanskje oppgraderes noe. Skriver alt dette mest for att Augustin er ett sjarmerende hotel som bare kan bli så mye mye bedre om det investeres litt i utbedring av den synlige slitasjen.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, HaraldA6
Ine K, Front Office Manager på Augustin Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2019

Heia Harald,

Så kjekt med en grundig review. Vi beklager at ikke rommene møtte dine forventinger og vil selvfølgelig rapotere dette videre. Litt trist å høre at Altona med en av Norges største vin kjellere ikke er godt nok kjent i miljøet, dette er noe vi kontinuerlig jobber med og håper vi i fremtiden vil gjøre et godt intrykk på bransjen i Bergen.

Vi gleder oss til å se deg igjen.