Booking.comUSD 127
FindHotelUSD 128
eDreamsUSD 127
CheapTicketsUSD 128
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Bodde her i april 2019 forrige gang, men kom likevel tilbake ettersom hotellet ligger sentralt og er rimelig.
Nå er det skittent og det skjønner jeg ettersom de vasker hver tredje dag. Se bilder fra badet. Slik så det ut da vi kom og denne skitten kom ikke mens vi var der. Dette er gammel skitt!De skylder på koronaen for at de ikke vasker, noe som slett ikke er mulig å forstå for andre. Det burde vel heller vært tvert imot.

Betjeningen derimot er svært hyggelige, vennlige og imøtekommende, særlig de som jobber i resepsjonen. De kan ikke noe for at hotellet er skittent, for de jobber det de kan, så ansvaret for at det ser slikt ut ligger på hotelledelsen.
Frokosten er OK, leit at den flotte vinbaren er stengt.

Kan dessverre ikke anbefale noen å overnatte her, da det finnes veldig mange bedre alternativer i den vakre byen Bergen.

2  Takk, ClausE
Ine Kongshavn, Guest Services / Front Office på Augustin Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Hei Claus,

Takk for at du tar deg tid til å dele dine kommentarer med oss. Vi beklager at vi ikke har truffet dine forventninger under ditt opphold. I dag vasker vi boende rom hver 3 dag, dette for å minske kontakt mellom ansatt og gjest under denne verdens pandemien.
Vi har alt av ekstra håndklær og slikt i resepsjonen. Ellers holder vi oss til FHI restriksjoner.
Til vinteren gleder vi oss masse til å kunne annonsere oppussing, Håper du kommer på besøk å ser hvor fint det blir.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Her er det sparing på alt. Dårlig standard på rom, dårlig plass ved frokosten og elendige Covid 19 tiltak. Mang frustrerte gjester, ikke bare vi. Dette går ikke an. Dette hotellet tar ikke Covid 19 seriøst. Velg et annet hotell, her blir du skuffet... vi kommer ikke tilbake!

Takk, omh23

Hei,

Vi beklager at ikke vi har møtt dine forventninger under ditt opphold hos oss.
Vi gleder oss masse til oppussing av hotellet til vinteren å håper du kommer tilbake å ser hvor fint det blir da.

Ine

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Gode senger, ypperlig beliggenhet og god frokost selv med coronarestriksjoner. Litt små bad. Gangavstand til bryggen. God service. Mulighet for parkering i parkeringshus i nærheten. Litt kronglete å komme seg med bil fra parkeringshus til hotell for å plukke opp bagasje, mye enveiskjørt. Men kun 300 m å gå til der man kunne gå inn i p-huset.

2  Takk, 526hildes
Ine Kongshavn, Guest Services / Front Office på Augustin Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Hei Hilde,

Tusen takk for at du tar deg tid til å dele din opplevelse med oss. Så kjekt at du var fornøyd med vår lokale frokost og flotte beliggenhet. Vi håper dere fikk sett mye av de severdigheter Bergen har å by på.

Til neste gang.

Ine

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Vi forventet et fint hotell i gammeldags stil, men istedenfor fikk vi oppleve utslitt interiør og mangel på renhold. Vi fikk ikke noe beskjed om parkeringsmuligheter ved Augustin og måtte da parkere i en garasje litt lenger unna hotellet. Noe så enkelt som dusj måtte planlegges på forhånd siden varmt vann kom etter 10-20 min. Frokost var heller ikke noe å skryte av. En dame i resepsjonen slutta å hilse på oss etter at vi klaga på det vi ikke syntes var greit. Eneste bra som er verdt å nevne var beliggenhet. Ellers dårlig og skuffende.

Takk, klaudia_gs
Ine Kongshavn, Other på Augustin Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2020

Hei Klaudia,

Vi beklager så mye at ikke Augustin strakk helt til under ditt opphold hos oss.
i forsøker så godt vi kan å levere det beste produktet vi kan.
For øyeblikket er det planlagt en oppussing av hotellet vinter 2020, dette gleder vi oss masse til.
Kanskje dere gir oss en ny sjanse i 2021?

Med vennlig Hilsen

Anmeldt 23. februar 2020

Veldig upersonlig og iskaldt rom. Arbeid utforbi ,og det startet TIDLIG. Ingen såg deg,,følte meg som luft. Men,,altona vi bar gjorde det godt igjen. Fantastisk mann åjobb der om kvelden men,,reiser igjen nå,,men pga arbeid og trafikk velger eg annet hotell denne gangen

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, Tove H
Ine K, Front Office Manager på Augustin Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2020

Hei Tove,

Takk for at du tar deg tid til å dele dine tanker rundt ditt opphold med oss, Vi beklager at ikke alt var slik som ønsket, men håper dere allikevel hadde en hyggelig feiring her i Bergen. Altona vinbar er vår store stolthet, med lokale råvarer, en av Norges største vin samlinger og alltid et smil på lur leverer dem fullklasse service.
Service skal selvfølgelig være fokus i alle våre avdelinger på hotellet, så igjen beklager vi at dette ikke ble utført.

Med vennlig hilsen