FindHotel
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Helt greie rom, god frokost, hyggelig betjening, lite støy fra trafikk og andre gjester. Men litt dårlig renhold trekker ned.
For eksempel er tømming av søppel, påfyll av toalettruller og skifte av håndklær hver 3. dag, litt for dårlig. Bør være enkelt å rette opp i.

Takk, Magne B
Anmeldt 4. desember 2020

Det som først møtte meg av en dame med lyst krøllete hår, virket som hun ikke ønsket gjester. Når jeg kom på rommet var det første jeg fant en brukt kondom. Badet var ikke vasket og det manglet dopapir. Videre var det veldig støvete.

Frokosten var svært enkel og ikke delikat. Kunne med fordel ryddet etter andre gjester slik at flere bor kunne benyttes.

Ved utsjekk var den samme damen i resepsjonen, fikk her beskjed om en helt annen pris en avtalt. Betalte for meg, men sendte Mail til oppgitt kontaktinfo, fikk til svar at det var riktig fra deres side.

Mitt tips og ønske er at dere velger et annet hotell med en resepsjonist som ønsker deg som kunde og gjest.

Dato for oppholdet: desember 2020
1  Takk, FrankOlsen123
Ine Kongshavn, Guest Services / Front Office på Augustin Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2021

Hei Frank,

Vi beklager din opplevelse her hos oss, å kan forsike deg om at vanligvis er alle her i resepsjonen glade for å ta i mot være gjester.
Ta gjerne direkte kontakt med meg, så kan vi se om vi får ordna noe fint, slik at din neste opplevelse hos oss blir bedre.

Med vennlig hilsen
Ine Kongshavn
Ine@augustin.no

Anmeldt 11. november 2020 via mobile enheter

Hotellet var helt OK innvendig, men det var gangavstand til Bryggen og var derfor veldig sentralt. Oppholdet startet med at vi ringte telefonnummeret til hotellet som var på Google og fikk beskjed om å parkere ved Thon Hotel Rosenkrantz. Senere fikk vi vite at hotellet hadde egne parkeringsplasser som var mye nærmere hotellet og rimeligere. Damen i resepsjonen var ikke veldig hjelpsom da vi forklarte situasjonen og det føltes ut som hun la skylden på oss ved å si at vi hadde ringt til deres kundeservice som ikke visste om parkeringsplassene til hotellet. Vi ringte det nummeret vi fant på Google og mener at hvis kundesenteret ikke har informasjon om parkeringsmuligheter burde de ikke ha bedt oss parkere ved Thon Hotel. De skulle heller sagt at vi måtte forhørt oss med resepsjonistene for å få et bedre svar. Denne servicen var litt skuffende. Senere på kvelden kom det en skikkelig koselig jente på nattevakt. Hun løste alt og ordnet parkeringsplass for oss på hotellets parkering helt gratis. Det gjorde virkelig opp for førsteinntrykket med hotellet og dets ansatte. Frokosten var helt grei. Brødet var litt tørt og det føltes ut som det hadde stått fra dagen før. Alt i alt var det et greit opphold.

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, aroakh
Ine Kongshavn, Guest Services / Front Office på Augustin Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. november 2020

Hei,

Takk for at du deler din opplevelse med oss. Vi beklager at dere fikk feil info ang parkering da dere ringte vår booking avdeling.
flott å høre at vår flotte nattevakt siren ordnet opp for dere.

Vi sees neste gang:)

Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Vi valgte dette hotellet da vi syns det så fint ut og det ligger sentralt til. Enkelt å finne. Ligger rett ved havnen med kort vei til Fisketorget, Fløibanen, Akvariet og gå-gaten. Vi er veldig fornøyde med både servicen, beliggenheten og rommet. Frokosten og middagen smakte veldig godt. Vi reiste med både rullestol og barnevogn og fikk god plass til begge deler på rommet. Eneste er at heisene kunne vært litt større. Det kunne nok søppelkassen på badet også vært.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Hege-KristinG
Ine Kongshavn, Guest Services / Front Office på Augustin Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2020

Heia Hege-Kristin,

Takk for hyggelig tilbakemelding, Så kjekt at dere trivdes her hos oss. Alltid hyggelig å høre at vår flotte Altona leverer god mat å drikke. Dessverre er det ikke så mye vi kan gjøre med heisene i vårt gamle bygg men vi kan alltids se på søppelkassen på badet.

Mvh
Ine Kongshavn

Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Dette hotellet (romma) er moden for oppussing, og så vidt eg har fått med meg skal dette skje allereie seinare i år. Det blir nok veldig bra. Når det er sagt, er det likevel mykje som fungerer veldig godt på hotellet slik det framstår i dag. Fellesarealet rundt resepsjonen er koselig, og her får du gratis kaffi og te døgnet rundt. Eit besøk på hotellets restaurant, Altona, er eit must. Heilt nydeleg mat og service i eit unikt lokale. Personalet er veldig blide og imøtekommende, og service i forkant av besøket, og under besøket, var upåklageleg. Sjølv om rommet vi budde på nok har sett betre dagar, er det mykje fint å seie om dette også. Veldig kjekt med stor smart-TV. Fint bad med eit godt badekar. Produkta frå Fitjar luktar heilt nydeleg, og er alltid eit gledeleg gjensyn når vi besøker eit hotell frå De Bergenske. Vi sov godt om natta, i ei god seng. Gler oss til å besøke dykk att når hotellet har fått ein make-over

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 297kristinad
Ine Kongshavn, Guest Services / Front Office på Augustin Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2020

Heia,

Tusen takk for at du deler gode ord med oss. Alltid hyggelig å høre at vår innsats blir latt merke til.
Gleder oss masse til å ønske dere velkommen tilbake når vi er fresh å fine.