Priceline
Trip.comUSD 165
Anmeldt 6. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger supert til i Bergen sentrum. Frokosten var veldig god, men det var utrolig kaldt der inne. I tillegg var alle overflater seige og på bordene kunne man følge sporene etter kluten.

Dette hotellet er helt ok, men unngå rom mot bakgården. Vi hadde det i to netter. Der var det utrolig mye bråk fra en vifte eller liknende konstant hele tida. I tillegg våknet vi hver natt av at avfalls containere ble fylt opp av flasker og annet. Rommene var i tillegg veldig klamme og varme. Hvis dere er tre personer på rommet, så er ekstrasenger umulig å sove på hvis du veier mer enn 30 kg.

Etter to netter her klaget vi på bråk fra hotellets vifter og søppelanlegg og hotellet tilbød oss å bytte rom. Siste natt hadde vi rom med utsikt over fisketorget, bryggen samt fløyen. Det var en helt annen opplevelse. Lyse rom med flere vinduer og mye bedre luft. Det var selvfølgelig endel bråk fra gata, men det er jo som forventet med rom ut mot byen.

2  Takk, tberg4
Kjell Sindre Schmidt, Guest Services / Front Office på Scandic Torget Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2020

Hei,

Tusen takk for besøket og tilbakemeldinga!

Vi er glade for at de fekk eit nytt rom og kunne nyte den flotte utsikta over Bergen.

Vi tek opp situasjonen ang. bråk med våre naboar i bakgården, tusen takk for dette innspelet.

Ekstrasenger anbefaler vi primært for barn, men vi skal såklart sjå på løysingar for å bedre dette.

Håper å sjå dykk igjen på hotellet!

Beste helsing
Kjell Sindre Schmidt

Anmeldt 12. mars 2020

Likte meg godt ved dette hotellet. Ble oppgradert til rom mot bryggene uten å spørre om det da de hadde kapasitet. Hyggelige ansatte, fine rom med gode senger. Badet er lite men funksjonelt. Ett av få hoteller hvor dusjdørene tetter såpass at man kan gå på ett tørt gulv etter dusjen. Ventilasjonen er også så god at selv om badet er lite så er det ikke noe dugg å snakke om på speilet. Rom og bad er også i fin stand og fremstår som moderne. Frokosten var god og beliggenheten er jo helt fantastisk, kommer tilbake hit neste gang jeg besøker Bergen.

1  Takk, FSHelgeland
LeneMjeldheim, General Manager på Scandic Torget Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mars 2020

Hei FSHelgeland.

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding etter ditt opphold, det setter vi stor pris på!
Det er veldig kjekt at du vil komme tilbake hit, vi gleder oss til å ønsker deg velkommen!

Vennlig hilsen

Lene Mjeldheim
General Manager

Anmeldt 8. mars 2020

Flott hotell mitt i sentrum. Veldig hyggelig betjening som jobbet der. Ett flott hotell som jeg kan anbefale til hvem som helst. Beliggenheten og utsikten er super, så her har du kort vei til alt som er.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
1  Takk, gjermundl2015

Hei gjermundl2015!

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding og ikke minst anbefaling av hotellet!
Det setter vi veldig stor pris på.

Håper vi sees igjen!

Vennlig hilsen