Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 183
Trip.comUSD 228
Anmeldt 27. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Kjell Sindre Schmidt, Guest Services / Front Office på Scandic Torget Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2020

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Fine rom, men anbefaler IKKE rom mot bakgården. Mye støy fra vifte som sto og gikk hele tiden. Kunne ikke ha vindu oppe pga dette, og temperaturen gikk ikke å regulere heller. Sto på 19.5 grad, og det er for varmt for oss å sove i. Gikk ikke lenger ned, vi prøvde.. Så styr unna de rommene på sommeren.
Må også si noe om frokosten i disse corona tider.. Ikke helt greit med så mye folk som det var når vi var der. Problemet er at mange tar ikke hensyn. Og alle tar på samme skjeer, og samme øser. Ikke veldig delikat, eller hygienisk i disse tider. For ikke å snakke om brødkurvene. Hvordan noen tok med fingrene oppi brødkurven, for så å riste brødskivene fra hverandre, fordi de satt for godt sammen. Ikke greit. Ellers var det greit utvalg av pålegg og drikke.

Så det positive Helt perfekt beliggenhet i forhold til byen og bryggen. Veldig hyggelige personer som jobber der, fra resepsjonen, til de i restauranten, til de blide damene som vasket og ryddet etter oss. Sikker på at dette hadde fått full score på terningen hvis alt hadde vært på stell.
Og syntes det ikke er greit å si til de som klager på støyen at det er fordi det er "billige" rom. Da burde det stå i bookingen at støy kan forekomme så har man et valg på det, om man vil ha det, eller betale litt ekstra.

2  Takk, ainanordli_
Kjell Sindre Schmidt, Guest Services / Front Office på Scandic Torget Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2020

Kjære Aina,

tusen takk for besøket og for tilbakemelding. Det set vi store pris på!

Veldig glad for at de likte plasseringa av hotellet og at servicen frå vårt dedikerte team vart lagt merke til.

Vi tek med oss tilbakemeldinga ang frukost, og har alt gjort tiltak her. Dette er veldig viktig for oss, og vi takkar for konstruktive innspel.

Mvh
Kjell Sindre Schmidt
Scandic Torget Bergen

Anmeldt 13. juli 2020

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldt 13. juli 2020

Hotellet ligg so sentralt som det let seg gjere. God valuta for pengane. Litt trangt i matsalen i coronatiden, men når me var seint nedear det betre plass. Litt tam hotellbar, men med flott utsikt. Gangavstand til alt. Fint utgangspunkt for ei kosehelg i vår hovudstad Bergen.

Takk, Joham007

Hei,

Tusen takk for besøket og for tilbakemeldinga, det set vi pris på!

Hjarteleg velkommen tilbake!

Mvh