3 personer ser på dette hotellet
FindHotel
ScandicHotels.comUSD 171
Anmeldt 7. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Kjell Sindre Schmidt, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Torget Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Anmeldt 6. juli 2021

Hyggelig hotell midt i sentrum av Bergen. Kort vei til det aller meste. Helt grei buffet til frokost, tror ikke de serverer andre måltider på hotellet.
Et lite minus er at rommene var de minste jeg noen gang har sett.

Takk, Vessanq

Hei,

tusen takk for besøk og tilbakemelding!

Vi anbefaler gjerne superiorrommen, som både er større og har fantastisk utsikt. Håper vi får sjansen til å tilby deg dette i framtida.

Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 28. juni 2021

Super bra helg med koselig betjening og nydelig frokost, kunne ikke vært finere. Bra rom med utsikt mot bryggen og torget. Vi vil anbefale andre til og ta en tur til nydelige Bergen og ta inn på dette hotellet, veldig bra.

Takk, Torrei

Hei Torrei,

tusen takk for besøket!

Vi er veldig glade for at du hadde det fint på Scandic Torget og ønsker deg velkommen tilbake. Skal bringe tibakemeldingen om service og frukost vidare til vårt dedikerte team!

Anmeldt 17. juni 2021

Dette hotellet fremstår som rent og pent med hyggelig og serviceinnstilt betjening / personal, og ikke minst en fantastisk beliggenhet. Rom med utsikt over torget og vågen er til anbefaling! Frokosten var av høy kvalitet med super betjening!
Innsjekk og utsjekk via mobilapp fungerer helt topp!
*Anbefales++*

Takk, Alf H H

Hei Alf,

Tusen takk for besøket og den hyggelege tilbakemeldinga!

Vi er veldig glade for at du likte både hotellet, frukost og servicenivå.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 5. juni 2021