3 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 170
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet har ikke kontroll på støy fra andre aktører i bygården. Dette medførte problemer med å sove for familien.
Vi ble vekket hver morgen kl 0700 av boring og hamring. Frokosten er grei, men det blir ikke ryddet eller fyllt på som det burde Lokasjonen til hotellet er veldig bra.

Takk, Baard_F1
Kjell Sindre Schmidt, Guest Services / Front Office på Scandic Torget Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Hei Baard,

tusen takk for besøk og tilbakemelding, det er viktig for oss for å stadig forbedre oss.

Vi beklager så masse at det var ekstern aktør som jobba i nabobygget, slik har vi tydeleg kommunisert at ikkje skal gjenta seg.

Takk for tilbakemelding på frukost og lokasjon.

Ønsker deg velkommen tilbake til oss slik at vi vår vist oss frå vår rette side!

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Fine, enkle og veldig moderne rom, rent og pent, hyggelig resepsjonister. God frokost, enkel, men likevel nok å velge i. Nok utvalg på allergivennlig mat /vegetar/vegansk. Noe for enhver smak
Fantastisk utsikt mot Bryggen, men EKSTREMT bråkete på natten i helgen! Har ikke sovet mye på denne turen, ellers bra!

Romtips: Unngå rom med utsikt mot Bryggen hvis du ikke liker bråk på natten.
Takk, KerenSoloTravels
Kjell Sindre Schmidt, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Torget Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Hei,

tusen takk for besøk og tilbakmelding!

Vi er veldig glad for å lese at du vart godt tatt i mot og satte pris på frokosten.

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Vi ble booket om fra Scandic Byparken og fikk velge mellom Scandic Torget og Scandic Ørnen. Vi valgte Torget pga beliggenheten uten dessverre å sjekke mer. De to rommene var trange, men pent møblert, badet var stilig, men lite, og dusjdørene var en utfordring å folde ut. Det som trekker mest ned var at aircondition ikke virket og at vinduet måtte stå åpent. Vi fikk vifte fra resepsjonen, men ledningen var for kort til at den kunne stå i vinduet. Fra bakgården, som var full av stillaser pga oppussing, durte det fra svære rør hele natten. Vi kunne ikke lukke vinduet pga varmen og det ble lite søvn.
Sengen var god og frokosten FANTASTISK!

Takk, 214cathrineh
Kjell Sindre Schmidt, Guest Services / Front Office på Scandic Torget Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Hei Cathrine,

vi er veldig glad for å lese at de satte pris på interiør, seng og frukost!

Den siste tidens varme i Bergen har påvirket også varmen på rommene, og vi arbeider med å gjere ventilasjonen vår bedre.

Håper å sjå deg igjen på Scandic Torget Bergen!

Anmeldt 7. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 6. juli 2021

Hyggelig hotell midt i sentrum av Bergen. Kort vei til det aller meste. Helt grei buffet til frokost, tror ikke de serverer andre måltider på hotellet.
Et lite minus er at rommene var de minste jeg noen gang har sett.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Vessanq

Hei,

tusen takk for besøk og tilbakemelding!

Vi anbefaler gjerne superiorrommen, som både er større og har fantastisk utsikt. Håper vi får sjansen til å tilby deg dette i framtida.

Velkommen tilbake til oss!