2 personer ser på dette hotellet
FindHotel
ScandicHotels.comUSD 170
Anmeldt 18. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Therese Myklebust, Guest Services / Front Office på Scandic Torget Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fint hotell med høy standard og super beliggenhet midt i sentrum. Vi hadde to connecting rooms, et til voksne og et til barn, og det var helt supert! Skikkelig gode senger, både voksne og barn sov veldig godt. Var litt bekymret for mulig støy med tanke på beliggenheten, men det var ikke en lyd å høre fra verken gaten eller naboer! Vi hadde utsikt rett mot Bryggen og Fløyen, og store vinduer med masse lys inn. Nydelig frokostbuffet med alt man kunne ønske seg av mat til både store og små. Kanskje litt fullt i perioder, men ikke mer enn man må regne med. Det burde kanskje vært en servitør til så bordene ble ryddet raskere. Restauranten var veldig hyggelig innredet og vi koste oss masse jevnt over. Her bor vi gjerne neste gang også!

Takk, V303DJninaa

Heisann!

Så flott å høre at dere fikk et fint opphold som våre gjester på Torget! Vi er veldig glad for at dere ble fornøyd med beliggenheten, roen, utsikten, frokosten og personalet. Dette skal jeg føre videre!

Vi ønsker dere hjertelig velkommen igjen til oss i fremtiden!

Beste hilsen
Therese
Team Scandic Torget

Anmeldt 12. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Kjell Sindre Schmidt, Guest Services / Front Office på Scandic Torget Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk et fint hotellrom med utsikt mot bryggen. Aircontionen fungerte dårlig og det ble fryktelig dårlig luft for en familie på fire på samme rom. Åpnet man vinduet ble det mye støy. Dette var et problem. Frokosten var innholdsrik og veldig god.

Takk, haakon_mentzoni
Kjell Sindre Schmidt, Guest Services / Front Office på Scandic Torget Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Hei,

tusen takk for besøket og for tilbakemeldingen!

Vi er veldig glad for at de satte pris på vår frukost, den er veldig viktig for oss.

Den siste tidens varme i Bergen har påvirket også varmen på rommene, og vi arbeider med å gjere ventilasjonen vår bedre.

Håper å sjå deg igjen på Scandic Torget Bergen!

Mvh
Kjell Sindre
Scandic Torget Bergen

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet har ikke kontroll på støy fra andre aktører i bygården. Dette medførte problemer med å sove for familien.
Vi ble vekket hver morgen kl 0700 av boring og hamring. Frokosten er grei, men det blir ikke ryddet eller fyllt på som det burde Lokasjonen til hotellet er veldig bra.

Takk, Baard_F1

Hei Baard,

tusen takk for besøk og tilbakemelding, det er viktig for oss for å stadig forbedre oss.

Vi beklager så masse at det var ekstern aktør som jobba i nabobygget, slik har vi tydeleg kommunisert at ikkje skal gjenta seg.

Takk for tilbakemelding på frukost og lokasjon.

Ønsker deg velkommen tilbake til oss slik at vi vår vist oss frå vår rette side!

Mvh
Kjell Sindre