3 personer ser på dette hotellet
Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 171
Anmeldt 8. august 2021

Veldig vennlig personale. Fine rom, moderne. Hadde ordinært dobbeltrom, var litt lite, men om du skal være mye på farten slik som vi passer det utmerket. God frokost og fin beliggenhet. Var stille på rommet og like vel nært byens kvaliteter. Kan anbefale hotellet videre.

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, juliewaerdal
Therese Myklebust, Guest Services / Front Office på Scandic Torget Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Heisann Julie,

Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen din. Så kjekt å høre at du fikk en fin opplevelse som vår gjest på Torget. Vi er veldig glad for at du tok deg tid til å formidle opplevelsen din.

Du er hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 8. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 27. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 26. juli 2021

Vi hadde et veldig koselig opphold.God og solid frukost.Vi kom litt tidleg til Bergen og fekk rommet før
kl.13. Vart møtt av ei veldig hyggelig dame i resepsjonen. Hyggelig å sitte der nede og ta ein kaffe

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Innskjekker

Heisann!

Tusen takk for den fantastiske tilbakemeldingen deres for oppholdet hos oss. Vi er kjempeglad for å høre at dere hadde et godt opphold som våre gjester, og at dere fikk tidlig innsjekk og god service. Vi ønsker at gjestene våre skal være fornøyd når de bor hos oss, så her er vi veldig glad for at vi gjorde jobben vår!

Vi ønsker dere varmt velkommen igjen i fremtiden!

Therese

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde et fint rom i 5. etasje med utsikt over Bryggen.
Litt lytt mellom etasjene og utelivet. Men når man bor midt i smørøyet, så må man forvente litt liv utendørs.
Fint pusset opp og lite men funksjonelt bad.
Hyggelig personale og stor god frokost. Frokosten leverer på alle måter og har godt utvalg.
Vi gleder oss til neste besøk i oktober.
Det eneste savnet er slåbrok og en god lenestol på rommet.

Romtips: Ta med egen paraply. Hotellet har ikke noen til utlån
Takk, aleandrab

Heisann!

Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen deres for oppholdet hos oss! Så flott å høre at dere ble fornøyd med rommene, utsikten, frokosten og personalet. Vi ser frem til å se dere igjen i Oktober!

Gjerne send oss en mail om slåbrok og lenestol så kan vi se om vi kan få ordnet noe!