Etrip
ScandicHotels.comUSD 129
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Vi sjekket inn for 2 netter med superior rom. Vi fikk et lite rom med flere ting som manglet fra rombeskrivelse. Vi gikk ned for å klage på dette hvor svaret da er: «Åja, det er det superior rommet som ikke er et superior rom». Etter litt om og men finner de i skranken et nytt rom. Vi sjekker ut dette og finner ut at kjøleskapet på dette rommet ikke er funskjonelt. Vi går ned for å klage, men får da svaret: «Ja, det vet vi. Vi har en reklamasjonssak gående på dette». Dette er noe de kunne informert om når vi fikk nytt rom.

Takk, Christoffer23
Therese Myklebust, Guest Services / Front Office på Scandic Torget Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Heisann Christoffer,

Tusen takk for tilbakemeldingen din, og for at du tok deg tid til å skrive den. Vi ønsker at alle våre gjester skal bli fornøyd når de bor hos oss, så her beklager vi for at vi ikke nådde opp til forventningene. Jeg ser dere ble tildelt et rom som kalles "utsiktsrom" men som ikke har utsikt. Dette er en feil som vi jobber med å få rette opp i systemene våre, så her beklager jeg at dere fikk dette tildelt. Ellers ser jeg at dere ikke fikk et funksjonabelt kjøleskap på det nye rommet. Her stemmer det at vi nylig har fått problemer med en del av kjøleskapene våre som vi jobber med å få byttet ut. Vi beklager at dere ikke fikk en løsning om å få flyttet til et finere rom, eller å få varene deres lagret kjølig som en løsning, samt opplevde at klagene deres ikke ble tatt på alvor. Vi ønsker gjerne at dere sender oss en mail om saken, slik at vi kan se på den i dybden.

Ellers håper vi resten av oppholdet deres stod til forventningene, og at dere kunne tenke dere å prøve oss ut igjen i fremtiden.

Anmeldt 8. august 2021

Veldig vennlig personale. Fine rom, moderne. Hadde ordinært dobbeltrom, var litt lite, men om du skal være mye på farten slik som vi passer det utmerket. God frokost og fin beliggenhet. Var stille på rommet og like vel nært byens kvaliteter. Kan anbefale hotellet videre.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, juliewaerdal

Heisann Julie,

Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen din. Så kjekt å høre at du fikk en fin opplevelse som vår gjest på Torget. Vi er veldig glad for at du tok deg tid til å formidle opplevelsen din.

Du er hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 8. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 27. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 26. juli 2021

Vi hadde et veldig koselig opphold.God og solid frukost.Vi kom litt tidleg til Bergen og fekk rommet før
kl.13. Vart møtt av ei veldig hyggelig dame i resepsjonen. Hyggelig å sitte der nede og ta ein kaffe

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Innskjekker

Heisann!

Tusen takk for den fantastiske tilbakemeldingen deres for oppholdet hos oss. Vi er kjempeglad for å høre at dere hadde et godt opphold som våre gjester, og at dere fikk tidlig innsjekk og god service. Vi ønsker at gjestene våre skal være fornøyd når de bor hos oss, så her er vi veldig glad for at vi gjorde jobben vår!

Vi ønsker dere varmt velkommen igjen i fremtiden!

Therese