Agoda.com
Anmeldt 27. april 2022

Dato for oppholdet: april 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 24. april 2022 via mobile enheter

Veldig bra beliggenhet for besøk i Bergen. Kort vei til alt i sentrum. Når det gjelder rommet fikk vi et nyopppusset rom som var fint. sengetøyet luktet mugg og det var noen mangler ved rommet. Skulle gjerne hatt søppelbøtte og vannkoker.
Hotellet ligger såpass sentralt at vi var plaget av mye feststøy og dette holdt på til kl 02 både natt til lørdag og natt til søndag. Dette gjør at jeg ikke vil anbefale hotellet med mindre du sover tungt eller vil være med på festen. Veldig god frokost og god standard og rengjøring.

Dato for oppholdet: april 2022
Takk, Dag S