“Kjempegod mat og super service”
Anmeldelse av Moon Restaurant

Moon Restaurant
Vurdert som nr. 54 av 470 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Var der for første gang, hadde store forventninger etter å ha lest at restauranten har fått så mange bra anmeldelser. Forventningene ble innfridd og vel så det. Ble tatt godt imot og det var super service fra begynnelse til slutt. Kjøpte sommer terrin til forrett, and til hovedrett og bringebær med mascarpone til dessert. Alt var kjempegodt, store porsjoner og balanserte smaker, vil spesielt fremheve forretten og desserten, helt i toppklasse. Hadde vin pakke og vinene passet utmerket til rettene. Vi kommer tilbake, har allerede bestilt bord. Takk for en flott opplevelse.

1  Takk, Smokie J

Anmeldt 12. juli 2021

Det er lenge siden vi har spist et så bra måltid.
Hadde lest anmeldelse av denne restauranten i en lokal avis for et par måneder siden. Booket bord da og måtte vente noen uker før det var ledig. Men ventetiden var absolutt verdt det. Var først litt skuffet over at det var ny meny, for noen av rettene som ble anmeldt, ønsket jeg virkelig å prøve. Men den skuffelsen forsvant fort. Maten var helt fantastisk, både forrett, hovedrett og dessert. Valgte også "vinpakken" til maten, også en fin opplevelse.
Opplevelsen var utrolig bra, og restauranten anbefales på det varmeste, det er dessverre altfor lenge siden vi har spist så godt i Bergen by.
Det er ikke så mange bord, og bare en servitør, var litt bekymret for "logistikken", men det fungerte greit. Fikk god info av kunnskapsrik servitør/vinkelner, men tror nok at flyten hadde vært enda bedre med litt hjelp i baren og eller med serveringen. Men hadde en fantastisk middag. Tusen takk til vertskapet.

1  Takk, Solvegos66
Anmeldt 5 dager siden via mobile enheter

Dato for besøk: august 2022
Anmeldt 2 uker siden

Dato for besøk: juli 2022
Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2022

Reisende som så på Moon Restaurant, så også på

Har du vært i Moon Restaurant? Del dine erfaringer!